FM Modulator til iPod???
Fra : Højsholt

Dato : 03-08-02 13:46

Jeg kunne godt tænke mig en FM Modulator til min iPod, så jeg kan overføre
mine iPod mp3 filer til en frekvens på bilradioen.
Men stort set alle de FM Modulatorere jeg har kigget på, må kun sælges i USA
eller Canada.
Er der én som kender til en online butik i Europa, som sælge et produkt som
kan bruges?

For dem som ikke ved hvad jeg snakker om er her et par links:

https://www.myirock.com/players/irock300w.htm
http://www.hobbytron.com/product581.html

På forhånd tak!

/Højsholt

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 03-08-02 14:04

Højsholt <dennis@hojsholt.dk> wrote:

> [...]
> eller Canada.
> Er der én som kender til en online butik i Europa, som sælge et produkt som

Hvis din bil har kassettebånd/cd-afspiller, er det så ikke lettere at
købe en adapter?

anr

"It takes 2 to lie - one to lie, and one to listen"
-Homer Simpson

Fra : Højsholt

Dato : 03-08-02 14:25

On 03/08/02 15:04, in article
1fgchtv.1rymvoohgqsxsN%anrNOTPART@OFMAILmac.com, "Andreas N Rasmussen"
<anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> købe en adapter?
>
> anr
>
> "It takes 2 to lie - one to lie, and one to listen"

Det har du naturligvis ret i!
Men hvis jeg har en FM Modulator, kan jeg også bruge min iPod på en alm.
kontor radio ...

/Højsholt

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 03-08-02 14:35

> Hvis din bil har kassettebånd/cd-afspiller, er det så ikke lettere at
> købe en adapter?

Der er også nogle bilradioer som har et "cd-in" hun-jackstick, så behøver
man ikke engang kassettebånds adapteren, man kan nemlig nøjes med et stykke
ledning.

Fra : Michael Horn

Dato : 03-08-02 14:31

> [...]

> kan bruges?
>
> For dem som ikke ved hvad jeg snakker om er her et par links:

Hej
Skæg ide den, iflg. hoppytron er der da ikke noget i vejen for at få den
til DK - det koster "blot" 45US$ ekstra hertil kommer momsen ≈ kr.1000,-
for den ting.
Ps. min fader er i canada for tiden, måske kunne jeg lokke ham til at
tage et par stykker med hjem - Hvilken af de 2 er den bedste??

Mvh
Michael Horn

Fra : Højsholt

Dato : 03-08-02 14:57

On 03/08/02 15:30, in article 1fgcir5.1ftgr7j153ehweN%michaelhorn@mac.com,
"Michael Horn" <michaelhorn@mac.com> wrote:

> [...]
> Ps. min fader er i canada for tiden, måske kunne jeg lokke ham til at
> tage et par stykker med hjem - Hvilken af de 2 er den bedste??

Jeg har også lige bemærket, at Hoppytron FM Modulator kan sendes til
Danmark. Men 1000,- er lige lovligt mange penge for sådanne en dims!
Jeg ved ik' hvilken af de 2 der er bedst? Men iRock er helt klar smartest!
Der må da være en online butik i Europa, som har et tilsvarende produkt???

/Højsholt

Fra : maasboel

Dato : 31-10-02 01:54

"Højsholt" skrev d. 03-08-02 14:57 dette indlæg :
> [...]
smartest!
> Der må da være en online butik i Europa, som har et tilsvarende

hej højsholt

jeg er også på hvis i ved noget nyt om irock

jens

http://www.kandu.dk/

Fra : Tina H.

Dato : 31-10-02 02:25

Hejsa

Hvis der er kassettebåndoptager I din bil radio, hvorfor køber du så ikke
bare en adaptor. Adaptoren er en tom kassettebånd kasse med et kabel ud.
Det blev brugt I gamle dage før der var CD afspiller I bil radioen, så man
kunne tilslutte en diskman. Den kan vel osse bruges til din iPod.

Og så er den er væsentlig billigere end en FM Modulator.

hilsen Tina