Høj lydstyrke på ISDN
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-08-02 13:04

Hej

På vors ISDN linie her i huset.. Synes jeg vi har fået et problem, at
lydstyrken hos modparten er meget høj..

Vi kører over Zyxel Omni.LCD AB adabter

Lydstyrken er så høj, at digitalkradsløbet i min Ericsson T65 kan finde på
at "hakke"

Mon det er noget der bliver stillet på centralen.

Fra : frank damgaard

Dato : 06-08-02 14:16

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]

> at "hakke"

> Mon det er noget der bliver stillet på centralen.

Er problemet det samme med en ren ISDN telefon eller kun
via analog telefon stikkene i Zyxel Omninet ?

Generet har både Zyxel Omninet+ og LCD et højere "output"
end da der var analog telefon.
Det eneste der kan stilles i Zyxel er register ATS118 (se manualen)
men det er ikke sikkert det hjælper.
(og den forkerte indstilling kan give problemer med opkald til
visse mobiltelefoner)

Hos mig er lydniveauet også højt i de analoge telefoner tilsluttet
adapteren.

--
Frank Damgaard |

Fra : Lis Petersen

Dato : 18-10-02 11:56

Er der nogen der ligger inde med er brugermanual
til en telefax der hedder SAMSUNG sf1600