aoe2 og xp
Fra : rasmus carlsen

Dato : 03-08-02 12:13

Andre and mig der har prob. med at få ovenstående til at virke?

ras

Fra : Highlander

Dato : 03-08-02 12:39

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Andre and mig der har prob. med at få ovenstående til at virke?
>
> ras

Hvis du gider læse ca 15 post ned inden du spørger så ville du hurtigere få
et svar.

Highlander
--
You snooze, you lose

Fra : rasmus carlsen

Dato : 03-08-02 13:47

> Hvis du gider læse ca 15 post ned inden du spørger så ville du hurtigere

> et svar.
- og hvis du gad svare på spørgsmåket gik det endnu hurtigere ... jeg har
været listen igennem, men fandt ikke svar på mit spm ... derfor poster jeg
det.
ras

Fra : Highlander

Dato : 03-08-02 16:07

> [...]
> været listen igennem, men fandt ikke svar på mit spm ... derfor poster jeg

Det må du undskylde - det var egenligt ment som en hjælp til dig. At det tit
gåt hurtige hvis man selv gider lede efter svar inden man spørger.
hvis du gad søge på Google eller på MS data base eller bare kigge i et par
andre NG ville du selv finde svaret - hvilket ville være hurtige end at
spørge og sidde og vente på at en poster et svar.

det var bare et råd - du kan selvfølgelig bruge det eller lade være ....

Highlander
--
The big difference between sex for money and sex for free is
that sex for money usually costs a lot less.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 03-08-02 17:51

> [...]
> andre NG ville du selv finde svaret - hvilket ville være hurtige end at
> spørge og sidde og vente på at en poster et svar.

- hehe. Jeg undkylder skam også. Ind i mellem er der bare en tendens til at
en spm. udvikler sig til alt andet end svar ... hvis du forstår hvad jeg
mener. Men du har jo ret i at mange svar kunne findes via google eller
lignende - men jeg synes det er nemmer at stille et spm. her (og jeg venter
gerne en dag eller to på svaret) end at lede efter svar via google eller
lignende ... jeg synes ofte, at man skal gennem mange sider før man finder
den, man har brug for.

> det var bare et råd - du kan selvfølgelig bruge det eller lade være ....

- jeg følger det skam tit ...

ras