Alu-køler/ svejser søges...
Fra : finn sander

Dato : 03-08-02 12:10

Jeg søger ( desperat ) en som kan hjælpe ,eller kender en , der feks.
arbejder ved Nissens køler eller noget der ligner, som kan og har mulighed
for at lave buede køler og senere alm. køler. Til RC 30 og RC 51 , da vi er
nogle stykker i DK og Tyskland som ikke kan komme ud at køre før vi får
køler..........og er blevet brændt af , af div. køler-folk........
Mvh. FS

ps svar modtages gerne direkte.

Fra : Mureren

Dato : 03-08-02 14:50

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle stykker i DK og Tyskland som ikke kan komme ud at køre før vi får
> køler..........og er blevet brændt af , af div. køler-folk........

Hvis "kan og har mulighed" er det samme som at reparere, så kan jeg ikke
hjælpe, men hvis du/i skal have nye kølere så har de nogen her:
www.kkracing.se

Mureren

Fra : finn sander

Dato : 03-08-02 19:54

Mureren < >
> www.kkracing.se
Jeg tak´ mange gange, på mandag ringer jeg for at høre om de vil bygge to
køler til mig. Og jeg har sendt den vider til en gog ven i Hamborg.
FS