Gade opkaldt efter Kandis
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-08-02 10:21

GADE OPKALDT EFTER DANMARKS SUVERUNT POPULÆRESTE ORKESTER

KANDISVEJ

Kandis er nu så populære i Vildund-området at man har opkaldt en gade efter
dem. ´"KANDISVEJ" eksisterede dog kun i 3 dage, nemlig mens der var
dansktop-folkefest på Vildsund-Markedet, hvor Kandis hvert år er faste
leveranmdører af danserytmer, sammen med Kim og Hallo + et par andre
dansktopsangere.

(Læst i Se Og Hør i denne uge)

PS: Vilsund ligger jo midt i "Dansktopmusikkens højborg i det nordvestlige
Jylland. Herfra kommer alle de populæreste danske grupper: Kandis + Bjørn Og
Okay + Santa (Thy) og Kim og Hallo +Blue Hawai (Skive) og Tonight (Nykøbing)

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 03-08-02 11:09

> GADE OPKALDT EFTER DANMARKS SUVERUNT POPULÆRESTE ORKESTER
>
> KANDISVEJ

Jamen tillykke til dem...

//Rasmus

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 03-08-02 12:21

> GADE OPKALDT EFTER DANMARKS SUVERUNT POPULÆRESTE ORKESTER
>
> KANDISVEJ

Åge nægter altså bare at komme ud af hans egen lille verden

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : -V-

Dato : 03-08-02 12:32

"Martin Sjøstrand" <cock_monkey@homo.dk> skrev i en meddelelse

> Åge nægter altså bare at komme ud af hans egen lille verden

Han nægter at komme ud af hvis verden?

-V-

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 03-08-02 17:09

On Sat, 3 Aug 2002 11:21:09 +0200, "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>Okay + Santa (Thy) og Kim og Hallo +Blue Hawai (Skive) og Tonight (Nykøbing)

Jamen det var da også på tide, at de får opkaldt en vej efter sig, da de jo har
udgivet en del plader og er lidt mere populær end mig Jeg har nemlig
allerede fået opkaldt en vej efter mig "Bjerregaardsvej" den ligger i Heltborg
(Tæt på Hurup), så deeet

mvh

Kenneth Bjerregaard

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-08-02 17:56

In article <3d4c0017$0$78158$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
KBmusik@mail.dk says...

> [...]
> allerede fået opkaldt en vej efter mig "Bjerregaardsvej" den ligger i Heltborg

Så er der jo dem der har fået opkaldt en by efter sig !!

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-08-02 19:00

Lars Bernau <lbe@dontmailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.17b6297155baf85398968c@news.sunsite.auc.dk...

> Så er der jo dem der har fået opkaldt en by efter sig !!
_______

Tænker du på "Østerlars" på Bornholm?.
Der er faktisk også en fisk som har fået opkaldt en by efter sig. Hvem
kender ikke ÅL-borg.

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-08-02 19:17

In article <3d4c19c0$0$78209$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
halldorsson@post.tele.dk says...

> [...]
> _______
>
> Tænker du på "Østerlars" på Bornholm?.
> Der er faktisk også en fisk som har fået opkaldt en by efter sig. Hvem

nope, tænkte faktisk på Bernau Bei Berlin i Tyskland

http://www.bernau.com/

Ville egenligt godt vide hvem Fæbølle er opkaldt efter !

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-08-02 21:32

Lars Bernau <lbe@dontmailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MPG.17b63c9ea587fee298968f@news.sunsite.auc.dk...

> Ville egenligt godt vide hvem Fæbølle er opkaldt efter !
________

Det kunne jeg godt fortælle dig, men jeg vil ikke blive personlig, hihi

Hilsen Åge

Fra : John K

Dato : 04-08-02 17:28

> ________
>
> Det kunne jeg godt fortælle dig, men jeg vil ikke blive personlig, hihi

Nej, du skulle jo nødig afsløre for meget om dig selv

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-08-02 18:57

Kenneth Bjerregaard <KBmusik@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4c0017$0$78158$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> udgivet en del plader og er lidt mere populær end mig Jeg har nemlig
> allerede fået opkaldt en vej efter mig "Bjerregaardsvej" den ligger i
______

Hihi. Jeg kan faktisk fortælle dig at der opkaldt flere veje efter dig. "2
kilometer fra mig ligger "Bjerregårds Bakke. Der noget som er heldige.

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-08-02 18:52

Åge Halldorsson skrev i et tidliger indlæg:

> [...]
> var dansktop-folkefest på Vildsund-Markedet, hvor Kandis hvert år er
> faste leveranmdører af danserytmer, sammen med Kim og Hallo + et par

Jammen Åge dog..... hvorfor kommer du først med sådan en oplysning en
uge efter Vildsund marked er forbi?
Fik du for meget af den lokale bryg? (Thy pilsner smager af skyllevand)
Og er Se & Hør først kommet op til jer i dag Lørdag? Vi fik den da i
Torsdags.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Gizmoduck

Dato : 03-08-02 22:14

On Sat, 3 Aug 2002 19:52:11 +0200, "Lars Raaby" <Lars@øraaby.dk>
wrote:

>Fik du for meget af den lokale bryg? (Thy pilsner smager af skyllevand)

der må jeg erklære mig fuldstændig enig, fy for pokker, og så ver det
den eneste pilsner de havde på Thisted kaserne :(

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 04-08-02 01:55

On Sat, 03 Aug 2002 23:13:53 +0200, Gizmoduck <Gizmoand@worldonline.dk> wrote:

>der må jeg erklære mig fuldstændig enig, fy for pokker, og så ver det
>den eneste pilsner de havde på Thisted kaserne :(

Jamen det er jo fordi man skal være indfødt thybo for at kunne lide rigtig godt
om den. Men det har de jo også tænkt på, på Thisted Bryghus. Der er nemlig
blevet lavet en ny slags øl, nemlig Thy Classic, den er god, og den kan drikkes
af alle. Så er der ikke andet end at sige SKÅL!!!

mvh
Kenneth Bj.