Kører / flyve / sejle syge
Fra : thomas pedersen

Dato : 03-08-02 10:15

Jeg har alle 3 tinge men kører syg er næsten væk.
men når jeg flyver og sejler får jeg det meget dårlig.
er der nogle der kender nolge fiduser til hvad man kan gører ved det, EVT
piller eller noget andet.
håber der er nogle der kan hjælpe mig

hilsen Thomas

Fra : Line Illum Mundus

Dato : 03-08-02 16:54

Hej Thomas.
Mange har glæde af at spise kandiseret ingefær inden de kører/sejler og også
imens. Præcis hvad dét er i ingefæren, der er effektivt, kan jeg ikke på
stående fod sige dig, men virke,- det gør det!
Prøv også at snuse til den æteriske olie pebermynte eller basilikum, den
sidste hjælper også gevaldigt mod køretræthed og koncentrationsbesvær. Begge
dele fås i en velassorteret helsekostbutik og koster ikke det store.
Hvis du har lyst til at flippe helt ud, kan du også så småt overveje,
hvorfor det gør dig dårlig at være uden 'jordforbindelse', der kan måske
ligge en konstruktiv løsning.....
God fornøjelse med kørsel, flyvning og sejlads,
mange hilsner,
Line.

www.illuminee.dk

Fra : arc@na

Dato : 03-08-02 18:56

"Line Illum Mundus" <line.illum@mail1.stofanet.dk> wrote in

> kandiseret ingefær inden de kører/sejler

Frisk, revet ingefær (frisk ingefær koster ca. 60.- pr. kilo hos
grønthandleren) er både bedre og billigere.

arc@na

Fra : Line Illum Mundus

Dato : 03-08-02 23:36

"arc@na" <boss@nsa.gov> skrev i en meddelelse

> Frisk, revet ingefær (frisk ingefær koster ca. 60.- pr. kilo hos
> grønthandleren) er både bedre og billigere.

Yep,- men det smager ikke nær så skønt
Mange hilsner,
Line.

Fra : Villy Larsen

Dato : 04-08-02 15:55

"Line Illum Mundus" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "arc@na" <boss@nsa.gov> skrev i en meddelelse

> Yep,- men det smager ikke nær så skønt
> Mange hilsner,
> Line.

Jo, hvis man laver ingefærmarmelade af det. Så smager det ligefrem
pragtfuldt. Om det så hjælper på køre/flyve/sejle-syge er en anden sag. Men
hvorfor egentlig ikke, når kandiseret gør?

Hilsen Villy
www.enterpol.dk
-dit fristed på internettet-

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 16:40

"Villy Larsen" <villy99@tdcadsl.dk> wrote in

> Jo, hvis man laver ingefærmarmelade af det. Så smager det ligefrem
> pragtfuldt. Om det så hjælper på køre/flyve/sejle-syge er en anden
> sag. Men hvorfor egentlig ikke, når kandiseret gør?

Det tror jeg såmænd nok det gør, men det er lidt upraktisk at skulle
indtage en større portion sukkerstads lige før man forventer at blive
køresyg...

arc@na

Fra : Ole

Dato : 30-10-02 12:47

Hej Villy Ved at søge på søsyge på www.dsgnet.dk DSGnet Helse og Bio
Reference, fandt jeg 6 artikler om søsyge i forskellige sammenhænge.
Med venlig hilsen
Ole

Fra : arc@na

Dato : 29-12-02 04:14

"Ole" <oaa@designgroup.dk> wrote in news:3dbfc64a$0$97611
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Reference, fandt jeg 6 artikler om s›syge i forskellige sammenh‘nge.

Du kunne vel ikke være så venlig at fortælle hvilke links, som peger på
disse artikler?

--
Venligst,
arc@na