Slank med garanti !
Fra : Ulla Petersen

Dato : 03-08-02 09:26

Jeg har købt en dobbelt CD- SLANK med garanti !
Den skulle som skrevet med garanti give et vægttab, da metoderne , der
bruges, giver permanente sunde kostvaner.
CD'en indeholder et program, som sætter ind på flere områder af livet. Eens
spisehastighed, holdning til sig selv o.a.
Ophavsmanden til cd'en har selv slanket sig meget ved metoden, og holder
kurser i mange forskellige ting.
Hans adresse er WWW.superslank.dk eller www.vaekst.dk
Jeg vil gerne sælge CD'en for ca. ½ pris.Dvs. 150 kr,-

Hilsen Ulla

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 03-08-02 14:59

"Ulla Petersen" <ullapetersen@mail.tele.dk> wrote in message

> Hans adresse er
> Jeg vil gerne sælge ..

.... og du reklamere i nyhedsgrupperne - se venligst http://www.usenet.dk
istedet for at slå plat på andre folks problemer, din usympatiske ågerkarl.

I gentagelsestilfælde vil der blive klaget til din udbyder.

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient biokemi
http://www.cmrc.dk ; http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Ulla Petersen

Dato : 03-08-02 18:48

Jeg undskylder.
Jeg har nu læst på den adresse, du opgav. Tak for det. Jeg er faktisk ikke
så usympatisk, men du har vist ikke læst ordentligt på §8 "Skriv i et
høfligt sprog og undlad at lade dig provokere til andet.".
Ting kan jo siges på mange måder, og jeg har ikke haft til hensigt at gå
galt i byen eller genere nogen.

Ulla

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 03-08-02 23:19

"Ulla Petersen" <ullapetersen@mail.tele.dk> wrote in message

> Ting kan jo siges på mange måder, og jeg har ikke haft til hensigt at gå
> galt i byen eller genere nogen.

Dit indlæg var så klokkeklart et forsøg på at sælge ting, men samtidig bar
det tydeligt præg af at du forsøgte at camouflere det som oplysning, hvilket
viser, at du var klar over, at det ikke er tilladt at sælge ting i
grupperne - det finder jeg usympatisk.

- Mikkel

Fra : Marianne

Dato : 03-08-02 20:11

> Jeg har købt en dobbelt CD- SLANK med garanti !
> Den skulle som skrevet med garanti give et vægttab, da metoderne , der
> bruges, giver permanente sunde kostvaner.

Hej Ulla

Har du selv brugt den ? Du må da meget gerne fortælle noget om dine
erfaringer.

mvh
Marianne

Fra : Erna Andersen

Dato : 03-08-02 21:54

> [...]
> bruges, giver permanente sunde kostvaner.
> CD'en indeholder et program, som sætter ind på flere områder af livet.

Ja, ja, fortæl noget mere detaljeret om det, så vi kan få nogle fif, helt
gratis...

Hilsen Erna

Fra : The Mimic

Dato : 04-08-02 10:18

On Sat, 3 Aug 2002 10:26:21 +0200, "Ulla Petersen"
<ullapetersen@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg har købt en dobbelt CD- SLANK med garanti !
>Den skulle som skrevet med garanti give et vægttab, da metoderne , der
>bruges, giver permanente sunde kostvaner.

For mig lyder det lidt som om du har fortrudt købet af pågældende
cd... som sandsynligvis virker lige så godt som når man smider penge
ud af et vindue... og nu gerne vil have dækket lidt af tabet...

Men jeg kan jo tage fejl....

Digitally yours,
Mimic