Køretur på Søndag. FYN
Fra : Brian

Dato : 03-08-02 01:27

Nogen der kører nogen steder på Fyn Søndag?
Jeg trænger til nogen at køre en tur med... vil gerne lufte Honda-pigen
sammen med nogen.

Brian

Fra : Jon Larsen

Dato : 03-08-02 15:49

"Brian" <Brian@haarh.net> wrote in message news:aif7u0$rj$1@sunsite.dk...
> Nogen der kører nogen steder på Fyn Søndag?
> Jeg trænger til nogen at køre en tur med... vil gerne lufte Honda-pigen
> sammen med nogen.
>

> Brian
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tjaaahhh hvis det er godt vejr kan det da godt være man lige slår et smut
forbi Glamsbjerg/Årup landevejen... den er sjov at køre på... Ved ikke helt
om kæresten skal med.. hun sklal vist passe hest i morgen... Hvor er du fra
på Fyn ????

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Brian

Dato : 03-08-02 17:06

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Odense (SV)
> Stud. Procesteknolog.
> "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan"

Jeg er fra Faaborg området...

BRian

Fra : Jon Larsen

Dato : 03-08-02 21:46

> [...]
> Nogen der kører nogen steder på Fyn Søndag?
> Jeg trænger til nogen at køre en tur med... vil gerne lufte Honda-pigen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Vi kan da godt køre en tur... Vi skal bare finde et sted, og en tid vi
mødes.... Og se om der er flere der tør komme ud af "skabet" og køre en tur
med os

Håber bare det bliver fint vejr i morgen.....

--
Jon Larsen
Gixxer 250