Austin Powers - Goldmember (Ingen Spoiler)
Fra : zcully

Dato : 02-08-02 23:47

Var lige inde og se den igår og hold kæft jeg morede mig hele vejen.
Især over alle de cameo's der var med!!

Suveræn komedie. Ihvertfald længe siden jeg har grinet så meget i biffen.
Kan klart anbefales. Men det kræver nok at man kan tåle MEGET plat humor
(det kan jeg)

/Zcully

Fra : Jeppe Møller

Dato : 03-08-02 16:26

Hvis den holder på niveau med 1'eren og 2'eren vil jeg være ovenud
lykkelig!!
*glæder mig*
/Jeppe M;

Fra : Mikkel Winther

Dato : 04-08-02 00:11

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Kan klart anbefales. Men det kræver nok at man kan tåle MEGET plat humor

Det kan jeg også. Jeg synes ikke den var helt så god som The Spy Who Shagged
Me, men den var klart en biografbillet værd.

m.

Fra : Lars Petersen

Dato : 04-08-02 00:25

> Det kan jeg også. Jeg synes ikke den var helt så god som The Spy Who
Shagged
> Me, men den var klart en biografbillet værd.

Er jeg den eneste der synes at 1'eren er bedre end 2'eren?

/lars

Fra : Mikkel Winther

Dato : 04-08-02 00:45

"Lars Petersen" <info@minimuh.dk> wrote in message
> Shagged
> >
> Er jeg den eneste der synes at 1'eren er bedre end 2'eren?

Måske var jeg ikke klar til den slags humor da 1'eren kom, for jeg syntes
slet ikke den var sjov (og har ikke set den siden). Men jeg morede mig meget
over 2'eren.

m.

Fra : Michael Westi

Dato : 04-08-02 02:46

Nixen bixen.

Jeg synes også at 1´eren er den bedste. 2´eren er for "lokumspræget"
Har dog endnu ikke set Goldmember.

Mvh Michael

Lars Petersen <info@minimuh.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4c6732$0$89518$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : John Hinge

Dato : 04-08-02 12:04

On 04 aug 2002 Lars Petersen was heard to say:

> Er jeg den eneste der synes at 1'eren er bedre end 2'eren?

Altså på den ene side syntes jeg jeg griner mere når jeg ser
2'eren, men på den anden side er jeg ikke spor begejstret
for 'fat bastard' karakteren, jeg synes han er for meget
'over the top' der. Og alligevel kan jeg gå og smånynne
'i want my baby back ribs' i et par dage når jeg har set filmen :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Tenzel Kim

Dato : 04-08-02 14:34

John Hinge wrote:

> [...]
> 'over the top' der. Og alligevel kan jeg gå og smånynne
> 'i want my baby back ribs' i et par dage når jeg har set filmen :)

Enig i din vurdering af Fat Bastard karakteren. Sjovt nok finder man
egentlig gensynet med ham ganske godt hvorimod den nye Goldmember
karakter er mindst ligeså irriaterende som man først syntes Fat Bastard var.

Goldmember har sine øjeblikke men desværre syntes jeg at den på trods af
at den ligger ganske godt ud så begynder den at falde sammen omkring
halvejs inde og den slutter desværre med at være en stor skuffelse selv
om der også i den sidste halvdel er et par gode grin.

Tenz.

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 06-08-02 17:58

Fat Bastard er i mine øjne legendarisk. Især er jeg vild med den
slettede scene der er at finde på DVD'en, der hvor han checker Rob
Lowe ud... "You're prettier than most girls I've had. I don't have
those tendencies, but if I did - you'd be on my list". Fnis...
"Frisky, are we?"

Fra : Jeppe Møller

Dato : 05-08-02 09:16

Jeg synes de er helt på niveau- gode film

"I'm dead sexy. Look at my sexy body."
/Jeppe M;