Køretur søndag
Fra : Jesper Liljekrans

Dato : 02-08-02 23:49

Nu når vejret bliver rigtig godt nu på søndag, vil jeg høre om der var
nogle unge mennesker fra slagelse som ville med ud og køre nogle friske
ture :)

Hilsen Jesper
20 år, GS500

Fra : D@lby

Dato : 03-08-02 00:23

> Nu når vejret bliver rigtig godt nu på søndag, vil jeg høre om der var
> nogle unge mennesker fra slagelse som ville med ud og køre nogle friske
> ture :)

Tja, hvis i kører nordpå mod kbh, er jeg med men der er måske lidt
langt!

--
-=D@lby=-
Suzuki GS500E '98

Fra : Christian Knudsen

Dato : 03-08-02 13:53

"D@lby" <larsdalby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja, hvis i kører nordpå mod kbh, er jeg med men der er måske lidt
> [...]
Hvorfor kører i ikke til Malerklemmen i Borup. Der mødes mange of os andre
forhåbenlig imorgen (hvis det er tørvejr for mit vedkommende). Der kommer
normalt rigtig mange motorcykler, og så er det bare at gå rundt og sparke
dæk, æde en mc-burger og snakke med alle os andre. Når i så skal hjem er der
sikkert andre der skal samme vej, og så kan man nemt få en hyggelig tur ud
af det :)

mvmch
christian

Fra : Morten Juel

Dato : 03-08-02 14:15

Nej nu må vi finde på noget denne gang, hvorn skal vi kende hinnanden ??

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 03-08-02 15:58

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Nej nu må vi finde på noget denne gang, hvorn skal vi kende hinnanden ??

Vi kunne hæge vores hansker på sidespejlene? (når vi har parkeret)

--
Venlig hilsen Rune (bandit600)
http://bandit600.netfirms.com

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 03-08-02 16:17

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> wrote in message
> Nej nu må vi finde på noget denne gang, hvorn skal vi kende hinnanden ??

RuneR mumler ret tit noget om en rød sløfe på det ene spejl.... Skal vi gøre
alvor af den trussel? Det vil ihvertfald ikke du hvis vi allesammen bare
siger: "Det er mig på motorcyklen..."

Hvornår er det nu egentlig lige det er?

--
-Lasse-
CB500

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 03-08-02 16:53

"Lasse Leegaard" <Lasse@b.r.a.n.d.b.i.l.dk> wrote in message
> [...]
gøre
> alvor af den trussel? Det vil ihvertfald ikke du hvis vi allesammen bare

Uhm, tænker du på mig ? Det er ikke min idé, jeg stemmer nok for handsker på
spejlene, ikke så fimset i mine øjne som en rød sløjfe

Jeg har endnu ikke været på malerklemmen, men har en plan om at tage derned
imorgen hvis vejret eller arter sig.

> Hvornår er det nu egentlig lige det er?

www.dmcn.dk

under gode ture, står der lidt.

--
MVH Rune Rohleder
Yamaha TDM 850 (91) DMCN# 851

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 03-08-02 17:22

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message
> gøre
>
> Uhm, tænker du på mig ? Det er ikke min idé, jeg stemmer nok for handsker

> spejlene, ikke så fimset i mine øjne som en rød sløjfe
Ja det var dig jeg tænkte på - men det kan da være min hukommelse svigter
mig... :)

> Jeg har endnu ikke været på malerklemmen, men har en plan om at tage
derned
> imorgen hvis vejret eller arter sig.
Samme ide jeg fik..

> www.dmcn.dk
>
> under gode ture, står der lidt.
Men ikke noget om tidspunkt... Det er vel en heldagsevent?

--
-Lasse-
CB500

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 03-08-02 17:59

> Men ikke noget om tidspunkt... Det er vel en heldagsevent?

Det plejer at starte ved 13 tiden...

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 03-08-02 18:05

> Men ikke noget om tidspunkt... Det er vel en heldagsevent?

Et sted mellem 12 og 15 er nok godt, der er nemlig flest

Kenneth (..som også tager afsted hvis vejret vil det)
R1

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 03-08-02 13:59

> Nu når vejret bliver rigtig godt nu på søndag, vil jeg høre om der var
> nogle unge mennesker fra slagelse som ville med ud og køre nogle friske
> ture :)

Jeg er frisk, og ung (alt er relativt 27) men jeg vil gerne med ud, og køre
nogle friske ture!

Jeg bor i Roskilde, men vi kan vel mødes et sted på midten...