mangler fakturaer
Fra : Per H

Dato : 02-08-02 21:35

Hvad siger T&S til at der mangler fakturernumrer, pga et pc nedbrud

Der er et hul på 5 fortløbne numre på de regninger vi sender
ud. Det er stella office vi bruger, og dataere kan ikke rettes.

Mvh.
PH-BYG/Per Hansen

www.ph-byg.dk

icq 8212837

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 03-08-02 02:13

Per H wrote:

> Hvad siger T&S til at der mangler fakturernumrer, pga et pc nedbrud
>
> Der er et hul på 5 fortløbne numre på de regninger vi sender
> ud. Det er stella office vi bruger, og dataere kan ikke rettes.

Lav en seddel med problemet, og sæt den ind som bilag.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Per H

Dato : 03-08-02 09:26

On Sat, 03 Aug 2002 03:13:20 +0200, "Erik G. Christensen"
<egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev:

>Lav en seddel med problemet, og sæt den ind som bilag.

Ja selvfølgelig. dte havde jeg ik tænkt på.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : ML

Dato : 07-08-02 16:17

Told og skat er for det meste ret ligeglade, de vil have orden i sagerne
ellers
bliver man hængt op på det, i teorien kunne du jo have lavet det med vilje.

Hvis du dog har data'erne på anden vis er det jo ikke noget problem, bare
du kan dokumentere

m.v.h.
Marc

Untitled Document

Fra : Per H

Dato : 07-08-02 16:45

On Wed, 7 Aug 2002 17:16:52 +0200, "ML" <info@intelitech.dk> skrev:

>Told og skat er for det meste ret ligeglade, de vil have orden i sagerne
>ellers
>bliver man hængt op på det, i teorien kunne du jo have lavet det med vilje.

lige præsis min tanke.

>Hvis du dog har data'erne på anden vis er det jo ikke noget problem, bare
>du kan dokumentere

jeg har udprintet, men der mangler 5 fakturenumre, da jeg måtte se om
jeg kunne få stelle, til at fortsætte hvor jeg kom fre. men det gik
ikke helt som ventet, så de 5 stk må T&S se bort fra.

Desværre gik der over 100 fakture tabt i programmet, det er jo meget
sjovt at have en komplet sæt, men det får jeg bare ikke så

Vh Per
ICQ 8212837