Heads up: Tron!!!
Fra : No Humor Man

Dato : 02-08-02 20:05

For jer der ikke fik set eller genset Tron sidste gang den blev vist
faar nu atter chancen, da den kommer torsdag d. 8/8 kl. 14.50 paa TV3.

Ses

--
From Carsten
also known as the notorious 'No Humor Man' (With Humor) among friends.

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-08-02 08:11

In article <f9a8badf.0208021105.3021d7b@posting.google.com>,
no.humor.man@mail.tdcadsl.dk says...
> For jer der ikke fik set eller genset Tron sidste gang den blev vist
> faar nu atter chancen, da den kommer torsdag d. 8/8 kl. 14.50 paa TV3.

Utroligt! så kan vi se den for 117. gang. Nu må de sq snart stoppe
--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 03-08-02 10:49

"No Humor Man" <no.humor.man@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> For jer der ikke fik set eller genset Tron sidste gang den blev vist
> faar nu atter chancen, da den kommer torsdag d. 8/8 kl. 14.50 paa TV3.

Ti stille !!

I skal IKKE...gentager IKKE.....se Tron på TV3.

De cropper en 70 mm film til ukendelighed !!

Køb DVD udgaven istedetfor, og nyd filmen, som den skal ses.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-08-02 13:14

Thomas Mouritsen escribió / skrev

> K›b DVD udgaven istedetfor, og nyd filmen, som den skal ses.

og når der siges "kæb filmen" menes der naturligvis 20'th aniversary
udgaven som er blevet remastered og ser en del bedre ud og lyder bedre
end den skod-udgave jeg i sin tid købte.
Med venlig Hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 03-08-02 11:15

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse

> og når der siges "kæb filmen" menes der naturligvis 20'th aniversary
> udgaven som er blevet remastered og ser en del bedre ud og lyder bedre
> end den skod-udgave jeg i sin tid købte.

Præcis !

Den nye 2 disc udgave, er den udgave af Tron man skal have.

Fra : T. Liljeberg

Dato : 03-08-02 18:22

On 2 Aug 2002 12:05:24 -0700, no.humor.man@mail.tdcadsl.dk (No Humor
Man) wrote:

>For jer der ikke fik set eller genset Tron sidste gang den blev vist
>faar nu atter chancen, da den kommer torsdag d. 8/8 kl. 14.50 paa TV3.

Jeg har aldrig fattet, hvad det er der får folk til at spilde tid på
at gense Tron, som efter min mening var temmelig ringe og
uinteressant.
Hvilke kvaliteter er det jeg ikke fangede?

Tom

---
Puritanism: The haunting fear that someone,
somewhere, may be happy. - H.L. Mencken

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-08-02 21:39

T. Liljeberg escribió / skrev

> Hvilke kvaliteter er det jeg ikke fangede?

Mener du at du ikke har en yndlings-light cycle?
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann