test læs ikke
Fra : Brian Larsen

Dato : 02-08-02 19:55

kun lige en lille test

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 20:07

FOR SATAN DA ...

Jeg læste den...

Hvad sker der nu ??

"Brian Larsen" <blkl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:dAA29.95$7S.4322@news.get2net.dk...
> kun lige en lille test

Fra : chr.lunde

Dato : 03-08-02 09:18

PIS det gjorde jeg sku også fuck........

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 03-08-02 09:33

> Hvad sker der nu ??
Der kommer en kæmpe komet flyvende og smadrer din Big Max som du LIGE har
vasket og pudset osv.
Og samtidig med det angriber ca. 20 dværge med gummikyllinger dit hus og
stjæler samtlige reservedele du har!

--
Mvh. Hans-Jacob
Jeg søger en Titi@ NMP-100u

Fra : LowLifeDK

Dato : 03-08-02 15:42

LIDT uhyggeligt du !!

En Chevolet Comet har i dag netop knust venstre side af mit styr og mit
bakspejl !......

De der dværge....er de fra fogeden ?

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 03-08-02 16:00

> En Chevolet Comet har i dag netop knust venstre side af mit styr og mit
> bakspejl !......
Okay pænt skummelt

> De der dværge....er de fra fogeden ?
Måske det siger min overnaturlige evner mig ikke noget om :) LOL

Fra : LowLifeDK

Dato : 03-08-02 19:09

Nahhh....det er bare noget jeg har på fornemmelsen...

Fra : chr.lunde

Dato : 04-08-02 16:19

jeg ku sku godt lige æde en gummikylling
sider og bliver lidt sulten

Fra : LowLifeDK

Dato : 04-08-02 16:57

Hmmm...

Så kig forbi en aften...jeg har 20 dværge med gummikyllinge-smag i bur

Low