we 80.cnf ??
Fra : tobias

Dato : 02-08-02 19:35

Ved forsøg på upload (publish) få jeg denne fejlmeddelelse:

"Server error, Cannot open we 80.cnf, no such file or folder"

Siger det jer noget?

tobias

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-08-02 03:23

Kontakt din udbyder og bed dem reparere FP Extensions på serveren.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-08-02 10:30

tobias wrote:
> Ved forsøg på upload (publish) få jeg denne fejlmeddelelse:
>
> "Server error, Cannot open we 80.cnf, no such file or folder"
>
> Siger det jer noget?

Gør som jeg foreslog dig tidligere: kontakt Tiscali om problemet - ring
og vent, også selvom du er nummer 9 i køen, eller benyt deres
betalingstjeneste, hvor du ganske vist kommer til at betale en del pr.
minut, men til gengæld kommer du også til tidligere. Telefonnummeret
findes på deres hjemmeside.

Ovenstående ser ud som om der er vrøvl med FP extensions. De benytter
det på en Apache-server med software fra ´Ready-to-run' , så der kan
meget vel stadig være fejl i dette -
eller skriv til Andreas Paasch, som jeg foreslog dig. Du kan risikere at
få et svar, du kan bruge til noget.

--
ahw

Fra : tobias

Dato : 06-08-02 22:05

"Arne H. Wilstrup" <karl@smart.dk> skrev i en meddelelse

> eller skriv til Andreas Paasch, som jeg foreslog dig. Du kan risikere at
> få et svar, du kan bruge til noget.

Det var et godt bud - nu virker det

Jeg har dog efterfølgende fået svar fra supporten, at de har rettet fejlen,
så nu er jeg spændt på næste gang...

I deres svar angiver de iøvrigt, at jeg skal oploade til
http://fp.tiscali.dk/fpe********, men det skal være
http://fp.worldonline.dk/fpe********, som gammel Image-kunde.

Underligt!

tobias