Hvad er det den sang minder mig om?
Fra : Frenjon

Dato : 02-08-02 18:03

Sangen: Tim Deluxe feat. Sam Obernik: "It Just Won't Do"

http://www.video-c.co.uk/timdeluxe/itjustwontdo.html

Det er nemlig en anden sang som har næsten samme trumpet lyd.. den er fra starten/midten af 90'erne
måske..
Håber nogen kan hjælpe - det har taget mig langt tid på bare at identificere denne sang (har kun
hørt den et par gange i radioen hvor de ikke sagde hvad nummeret hed)

-Frenjon

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-08-02 19:22

Frenjon wrote:
> [...]
> Håber nogen kan hjælpe - det har taget mig langt tid på bare at
> identificere denne sang (har kun hørt den et par gange i radioen hvor

Leila K feat. Rob 'n Raz - Got to get

?

he he

-Sune

Fra : Frenjon

Dato : 02-08-02 19:54

Nej det er desværre ikke den... jeg er kommet i tanke om noget mere...

De "synger/nynner" på et tidspunkt i sangen
Dæææoooo, dææææææoo eller Hææææooooov, hæææææææooov

Fra : Gizmoduck

Dato : 02-08-02 21:53

On Fri, 2 Aug 2002 20:54:21 +0200, "Frenjon"
<FrenjonNOSPAM@tiscali.dk> wrote:

>Nej det er desværre ikke den... jeg er kommet i tanke om noget mere...
>
>De "synger/nynner" på et tidspunkt i sangen
>Dæææoooo, dææææææoo eller Hææææooooov, hæææææææooov
>
>-Frenjon

laver fleksnes nu også musik?

som du skriver det der, så kunne det jo egentlig godt være the banana
song(eller hvad den nu hedder) med harry belafonte...men der bliver da
vidst ikke lavet meget musik der minder om dét i dag, udover parodier
etc.

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Frenjon

Dato : 03-08-02 10:11

Av - nej det var dog en skræklig sang - nu forstår jeg hvorfor du foreslår den (Dæææoooo, dææææææoo)
hehe

Men tak for forslaget Gizmoduck

Fra : Gizmoduck

Dato : 03-08-02 22:12

On Sat, 3 Aug 2002 11:11:23 +0200, "Frenjon"
<FrenjonNOSPAM@tiscali.dk> wrote:

>Av - nej det var dog en skræklig sang - nu forstår jeg hvorfor du foreslår den (Dæææoooo, dææææææoo)
>hehe
>
>Men tak for forslaget Gizmoduck

jeg havde nu heller ikke forestillet mig det var den, det var mest for
sjov :)

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 04-08-02 22:49

> De "synger/nynner" på et tidspunkt i sangen
> Dæææoooo, dææææææoo eller Hææææooooov, hæææææææooov

Kan det være noget Real-2-Real eller Outhere Brothers? Eller var det
Fun Factory? Kan desværre ikke huske det.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 03-08-02 21:09

"Frenjon" <FrenjonNOSPAM@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
identificere denne sang (har kun
> hørt den et par gange i radioen hvor de ikke sagde hvad nummeret hed)

Dén der panfløjteagtige lyd der er i starten af trompet riff'et minder mig
en smule om Herbie Hancocks - Water Melon Man.

duuudi - dudiduuudi - duuudi.....osv *G*

men det er sikkert ikke den du tænker på.

/Morten

Fra : Frenjon

Dato : 10-08-02 19:20

Nej - jeg er desværre sikker på at det ikke er nogen hverken dig eller Simon nævner...

Hvis i kender til et freeware/shareware "klaver" program hvor man med ens keyboard (altså tastatur)
eller mus kan f.eks. indspille en midi fil ville det måske virke - så ville jeg nok kunne forklare
bedre hvad jeg søger efter...

-Frenjon