Valg af pærer ????
Fra : GRISEN

Dato : 02-08-02 17:05

Min FZR1000 er lidt natteblind, så jeg overvejer nye/bedre pærer.
Er der nogen der har erfaringer med følgende:
Philips H4 BlueVision ???
Philips H4 Premium ???
http://www.eur.lighting.philips.com/automotive/html/productseur.html

Jeg kører dag og nat, men sjældent i dårligt vejr.
Kan de anbefales?
Skal jeg evt. vælge en af hver eller 2 af samme slags?
Hvor kan de købes?

mvh Jan

Fra : Lars O Hansen

Dato : 02-08-02 19:51

Jeg køre med Super White Xenon som kan købes ved T Hansen og de er gode

MVH
Lars Hansen

Fra : Hekto

Dato : 02-08-02 22:10

In article <NwA29.94$7S.4304@news.get2net.dk>, graasten61@get2net.dk
says...
> Jeg køre med Super White Xenon som kan købes ved T Hansen og de er gode
>
> MVH
> Lars Hansen

Yep! Xenon giver ca. 30% mere lysudbytte!
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Jens Hansen

Dato : 05-08-02 15:24

"Lars O Hansen" <graasten61@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg køre med Super White Xenon som kan købes ved T Hansen og de er gode
>
> MVH
> Lars Hansen

Jeg har prøvet "H4 pæresæt, 2 stk. Super green Xenon" også fra T-Hansen De
giver et uhygeligt grønt skær, så man ikke bliver overset.
Ved ikke hvorlænge de holder, (monteret for en uge siden, eller for 300Km
siden)

Dette er ikke for at reklamerer, mennn:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=79807646&n=517769214&pn=522300668

Hilsen
Jens Hansen
TR1

Fra : GRISEN

Dato : 05-08-02 19:40

On Mon, 5 Aug 2002 16:24:07 +0200, "Jens Hansen" <Jens.hansen@infocare-denmaek.com> wrote:

> [...]
>giver et uhygeligt grønt skær, så man ikke bliver overset.
>Ved ikke hvorlænge de holder, (monteret for en uge siden, eller for 300Km

30 % mere..... det skriver de ved både Xenon white og Super green Xenon.
Udover farver ser det ud til, at kr. 30 er den enste forskel ?!?
Er der nogen der har hørt om fordele ved den grønne nuance?
....eller skal det bare se smart ud?

mvh Jan

Fra : Allan jørgensen

Dato : 03-08-02 14:14

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse news:b9blkucjbc28defjke3bf5jolbqdl4u7m2@4ax.com...
> Philips H4 BlueVision ???
> Philips H4 Premium ???
> http://www.eur.lighting.philips.com/automotive/html/productseur.html

bluevision kan jeg hvertfald ikke anbefale medmindre du kan lide at skifte pærer tit :-/

Allan(fzr600us)