Antenne vs. Nokia håndfri
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-08-02 14:06

Hey..

Har købt et originalt håndfri sæt til min Nokia 6210, dog år jeg ikke
antenne med.

Er der nogle der er klar over om man "bare" kan købe en universel fra
T-hansen.

Da jeg ringede til dem var det sådan lidt øh-bøh hvad ved vi ?.

Anyone ?

Hygge og go weekend

Kim

Fra : JMo.

Dato : 02-08-02 16:38

On Fri, 2 Aug 2002 15:05:44 +0200, "Kim Jørgensen"
<k7@get2net.nospam.dk> wrote:

>Har købt et originalt håndfri sæt til min Nokia 6210, dog år jeg ikke
>antenne med.

Der sidder en standard FME-bøsning på..

>Er der nogle der er klar over om man "bare" kan købe en universel fra
>T-hansen.

Det er langt det mest normale at antenner til bilmontering er udstyret
med FME-stik - jeg kan faktisk ikke lige komme i tanke om at have set
nogle der ikke havde...

>Da jeg ringede til dem var det sådan lidt øh-bøh hvad ved vi ?.

....måske ikke så meget?!?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-08-02 16:53

"JMo." <ns-sf_001@mohr.cx> wrote in message

> Der sidder en standard FME-bøsning på..

Tak for svaret, jeg droppede T-hansen efter at have luret diverse indlæg via
google.

Fik via en bekendt tiltusket mig en original for en slik.

Mvh.

Kim

Fra : JMo.

Dato : 02-08-02 17:08

On Fri, 2 Aug 2002 17:52:32 +0200, "Kim Jørgensen"
<k7@get2net.nospam.dk> wrote:

>Fik via en bekendt tiltusket mig en original for en slik.

En AMD-2 ??

Den kræver jo så at borer hul i taget.... Husk at der findes mange
løsningen hvor du slipper for dette:
Dels de traditionelle vinduesantenner, hvor du klistere en
coupler-boks på indersiden af ruden, og en pisk på ydersiden, eller
incar-løsningerne hvor du blot har antennen monteret på indersiden af
forruden.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-08-02 17:19

> On Fri, 2 Aug 2002 17:52:32 +0200, "Kim Jørgensen"

> En AMD-2 ??

øøøhh, måske lidt for frisk med original.... *S*

Købte den man limer i forruden i en Sonofon forretning til en "god" pris.

Kim

Fra : JMo.

Dato : 02-08-02 19:13

On Fri, 2 Aug 2002 18:19:27 +0200, "Kim Jørgensen"
<k7@get2net.nospam.dk> wrote:

>Købte den man limer i forruden i en Sonofon forretning til en "god" pris.

arh.. ok...

Kender ikke specifikt til Sonofons (MTU'S Sky-serie??), men incar
antenner er klart nemmere at montere..

Bare husk at rense ruden grundigt (der plejer at følge en
rense-serviet med) - ellers dratter den hurtigt ned igen!