Kender i til det her?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 02-08-02 13:43

Hvad er det her... en eller anden blandingsreligion eller hva'for'noget?
http://christ-anonymous.com/dansk/htm/index.htm

Mvh Stig

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 02-08-02 22:00

Stig Nørgaard Jepsen <stigen@mail.dk> skrev i news:aidui4$ach$1@sunsite.dk
> Hvad er det her... en eller anden blandingsreligion eller hva'for'noget?
> http://christ-anonymous.com/dansk/htm/index.htm
>
> Mvh Stig

" Religioner og åndelige systemer indbefattet i disse tekster:
Kristendom, Buddhisme, Tara, Taoisme, Hinduisme, Vedantisme, Shivaisme,
Brahmanisme, Parsisme, Kahuna, Zaratustrianisme, Judaisme, Kabbala, Islam,
Krishna bevidsthed, Shintoisme, Shamanisme, Gnostisisme, Raja Yoga, Kriya
Yoga, Teosofi, Antroposofi, Jehovas vidner, Katolisisme, Krishnamurti,
Martinus, Sahaj Marg, Scientology, New Wave, C.G. Jung, De Anonyme
Fællesskaber oa."

Et sammensurium ifølge dem selv. Men hvad har Odin, mormonerne og nogle få
andre mon gjort siden de er holdt uden for det gode selvskab.
Jeg tror jeg står over i loyalitet med de udelukkede.
vagn

Fra : arc@na

Dato : 03-08-02 11:49

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> wrote in

> Hvad er det her... en eller anden blandingsreligion eller hva'for'noget?
> http://christ-anonymous.com/dansk/htm/index.htm

Rablende, californisk New-Age-galimatias. Det er lige hvad det er.

arc@na

Fra : Cyril Malka

Dato : 03-08-02 17:50

> Hvad er det her... en eller anden blandingsreligion eller
> hva'for'noget? http://christ-anonymous.com/dansk/htm/index.htm

Det ser ud til at være en noget personlig, noget sygt, blanding.

På forsiden fortælles der at: AAA Active Addictions Anonymous and CA
Christs Anonymous are two spiritual programs suggested by The Second
Coming and The TuTu Doctrine - The New World Order describes his life,
teachings and death.

Det sjove er, at de kalder sig "The thirteen step".

Ud fra mit arbejde med narkomaner ved jeg, at de benytter en
semi-religiøse metode, som de kalder de "tolv trin" (Jf. bogen "Tolv trin
og tolv traditioner" fra AA ISBN 87-89517-14-8)

Bemærk ligheden imellem de 12 trin og den "13. trin" samt "AA" og "AAA".

The Second Coming er Kristi andet komme. Mig bekendt er det ingen
bevægelse eller lære som så, blot en del af den kristne lære som tolkes
noget forskelligt fra kristen retning til kristen retning.

Ligeledes, det enest TuTu jeg kender er Biskopen "Tutu", som har talt
imod apartheid og er tilhænger af freden og ikke-vold.

Det forekommer til at være noget hjemmestrikket noget, måske fra en ex
narkoman eller alkoholiker i en blanding af bøn, at indrømme og kende
sine svagheder, fred og venten på kristi.

Det hele blandet med noget New Age, sandsynligvis inspireret af de 12
trin.

--
Venligst

Cyril Malka

et-sect-era nr. 17 - Tema: Satanisme

http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

http://www.malka.dk -=- http://www.malka.info

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 15:42

Cyril Malka <cyril@fjerndette.malka.dk> wrote in

> Ligeledes, det enest TuTu jeg kender er Biskopen "Tutu"

Det er også slang for strutskørter til små ballet-dansere...

arc@na

Fra : Cyril Malka

Dato : 04-08-02 15:51

"arc@na" <boss@nsa.gov> skrev i news:Xns9260AA2BEA2A7marsupilankangoroogo@
193.88.15.213:

> Det er også slang for strutskørter til små ballet-dansere...

Hehe...

.... Og skulle man gå freudiansk til værks med ovennævnte ordforbindelser og
associationer, ville man garanteret få en masse sjovt ud af det