Microsoft outlook 2000 lukker ned
Fra : Anders Nielsen

Dato : 02-08-02 13:13

Hej

Hvorfor sker det, og hvad kan jeg gøre for at det ikke sker???

Det drejer sig om, at når jeg åbner outlook 2000 går der for det første
helt vildt laaaang tid inden programmet åbnes og lige så snart det er åbnet,
lukker det sig ned igen inden man kan nå at gøre noget som helst.

Håber der er en - eller flere - der kan hjælpe.

Mvh
Anders

Fra : Anders Nielsen

Dato : 02-08-02 14:04

Har nu fundet ud af at det ikke kun drejer sig om outlook 2000, men om hele
office-pakken. Dvs. Word, Frontpage, Access o.s.v. opfører sig på samme
måde.

Mangler stadig hjælp...

Mvh
Anders

Fra : M.N.

Dato : 02-08-02 15:18

"Anders Nielsen" <tox@gjk.dk> wrote in message
> [...]
hele
> office-pakken. Dvs. Word, Frontpage, Access o.s.v. opfører sig på samme

Du har nok opgraderet med en service pakke og dit registrerings nummer er
blokeret. Du skal kontakte microsoft for at få et nyt.

Mogens