Du er ikke alene !!!!
Fra : Lars Kruse

Dato : 02-08-02 12:36

Hej alle !!!

Du er ikke alene med din overvægt - vi er mange der står sammen og taber os
sammen.

Det er nemmere at være i et sammenhold med andre overvægtige.

Prøv hjemmesiden: www.fnuggi.dk - det er en landsdækkende forening for
overvægtige mænd.

Med fed hilsen

Lars Kruse
formand
Fnuggi-Fyn

Fra : KatjaStrofen

Dato : 02-08-02 13:12

Lars Kruse <larskruse@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aidqqg$1im$1@sunsite.dk...
> [...]
os
> sammen.
>
> Det er nemmere at være i et sammenhold med andre overvægtige.

ARGH

Reklamer reklamer spam spam spam
Og Pinligt at vedkommende ovenikøbet underskriver - sig som formand!

Kære lars - det er ikke velanset at reklamere på alle nyhedsgrupper!
Så vær venlig at respektere det!

KatjaStrofen
Den firkantede [runde i dagens anledning] regelrytter

Fra : Pizzaman

Dato : 02-08-02 15:23

Hvad er dit problem? Måske er Fnuggi noget for mig og måske havde jeg ikke
hørt om dem før. Måske er det en lødig forening og ikke Herbashit. Måske er
der vitterlig nogle mennesker der har nytte af sådan en post.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 02-08-02 16:56

On Fri, 2 Aug 2002 16:23:19 +0200, "Pizzaman" <langenaese@yahoo.com>
wrote:

>Hvad er dit problem? Måske er Fnuggi noget for mig og måske havde jeg ikke
>hørt om dem før. Måske er det en lødig forening og ikke Herbashit. Måske er
>der vitterlig nogle mennesker der har nytte af sådan en post.

Da det eneste på siden er "Under construction..." så er der nok ikke
særligt mange det kunne være gavnligt for.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Pizzaman

Dato : 02-08-02 17:07

Det er ganske rigtigt ikke særligt professionelt. Ikke desto mindre kunne
jeg sværge på, at jeg har besøgt en Fnuggi-side, jeg kan bare ikke huske
adressen.

Fra : Nicolai

Dato : 05-08-02 09:01

"Pizzaman" <langenaese@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er ganske rigtigt ikke særligt professionelt. Ikke desto mindre kunne
> jeg sværge på, at jeg har besøgt en Fnuggi-side, jeg kan bare ikke huske
> adressen.

Det har jeg også gjort en gang, men kan heller ikke huske den.

--
*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Fra : KatjaStrofen

Dato : 02-08-02 18:48

Pizzaman <langenaese@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4a961a$0$392$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
er
> der vitterlig nogle mennesker der har nytte af sådan en post.

Hvor i ligger forskellen på foreningers reklame og reklame for produkter ?
Jeg er godt klar over.. der er tale om to forskellige slags "services"
Men dette er ikke et reklame show! - dette er en seriøs nyhedsgruppe, hvor
man kan komme med sine problemer/spørgsmål osv!

Er du klar over hvor mange foreninger der er mod fedme i danmark og hvor
mange småklubber og andet godt ?
Jeg ville blive okay bitter og nok droppe denne NG - hvis jeg skulle se på
daglige reklamer fra dem af!

Katja

Fra : Nicolai

Dato : 05-08-02 09:01

> [...]
er
> der vitterlig nogle mennesker der har nytte af sådan en post.

Ja, for dig måske. Men ikke for os andre, og denne gruppe er privat til
privat og ikke forening, hjemmeside, producent osv, til privat. Og han skal
da følge reglerne, ligesom andre. Det er problemet.

Hans budskab, skulle have været skrevet i signaturen. Sådan er reglerne nu
engang, og jeg har ikke lavet dem.
Herbashit, synes jo også at deres produkt er i orden, ligesom alle andre
ikke-lødige, synes at de tilbyder verdens bedste produkter, men de er ikke
velkomne her.

Det som der kan ske, er at når han formidler sit budskab på den måde, vil
nogle blive irriteret og derfor ikke "høre" hvad han siger. Men havde han
skrevet det samme i sin signatur, havde han virket mere seriøs og flere
havde nok "hørt" hans budskab.

Og så ville det være rart, hvis du skrev under det som du svarede. Så er det
nemmere for os andre, at følge med.

Fra : Nullergøj

Dato : 03-08-02 13:40

Hey, det er da ok at få sådan et seriøst indlæg, men derimod Nupo, herba og
alt det andet pis, det kan vi brænde på bålet sammen, det ødelægger os jo
nemlig, såehhhhhhhhhhh

Fra : Nicolai

Dato : 05-08-02 08:54

"Nullergøj" <jan_andreasen@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> alt det andet pis, det kan vi brænde på bålet sammen, det ødelægger os jo

Dvs, at det er din mening, der alene skal bestemme hvad folk herinde skal se
på?

Nupo, herba og alle andre, synes også at lige præcis deres indlæg og
produkter er seriøse.

Det som havde været seriøst, var at Lars Kruse havde skrevet det i sin
signatur.

Fra : Nullergøj

Dato : 05-08-02 12:21

det er ikke min mening, der skal bestemme hvad folk skal se på, det er
katjastrofen, som ytrede sig utilfreds med dette indlæg, jeg syntes det er
en kanonide at folk kunne finde sammen udenfor skærmen, istedetfor blot
herinde, og hvis du syntes det er fedt at tabe dig på Nupo eller på en anden
måde, end den jeg gør det, så endelig for min skyld ingen alarm))

jeg ville blot bakke op omkring et indlæg, der er fornuftigt, godt
humør........

Fra : KatjaStrofen

Dato : 05-08-02 17:59

Nullergøj <jan_andreasen@beskedboks.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4e5fab$0$88364$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> måde, end den jeg gør det, så endelig for min skyld ingen alarm))
>
> jeg ville blot bakke op omkring et indlæg, der er fornuftigt, godt

Det er skam heller ikke kun min mening... at man ikke vil se reklamer

Jeg tvivler stærkt på at det står i gruppens formålsbeskrivelse at reklamer
er ønsket!
For så ville der sgu nok blive smidt mange flere reklamer herind!

Desuden var det dig der ville brænde nupo osv på bålet ikke mig! - så den må
du selv tage æren for!

Katja

Fra : Nicolai

Dato : 05-08-02 20:02

> det er ikke min mening, der skal bestemme hvad folk skal se på, det er
> katjastrofen, som ytrede sig utilfreds med dette indlæg,

Ja, men mest på baggrund af de regler, som skal sørge for at gruppen ikke
bliver klistret til med kommercielle indlæg, ikke fordi hun personligt har
noget imod Fnuggi eller lign.

> jeg syntes det er
> en kanonide at folk kunne finde sammen udenfor skærmen, istedetfor blot
> herinde,

Det synes jeg også.

> og hvis du syntes det er fedt at tabe dig på Nupo eller på en anden
> måde, end den jeg gør det, så endelig for min skyld ingen alarm))

Nej, jeg har samme mening som dig. Jeg kan ikke fordrage Nupo, herbalife
eller alle de andre, som lover meget mere end de kan holde. Dem vil jeg
heller ikke se reklamer for. Og for ikke at skulle finde en grænse for, hvem
der må reklamere eller ej, så må _ingen_. Det er da simpelt, ikke?

> jeg ville blot bakke op omkring et indlæg, der er fornuftigt, godt
> humør........

Jeg forstår dig godt. Men indlægget var af kommerciel karakter og for at
holde gruppen simpel, så må der ikke indlægges kommercielle indlæg, som
formanden for Fnuggi gjorde det. Godt eller ej. Jeg synes selv, at det som
Fnuggi repræsenterer er godt, men måden han formidlede sit budskab, var ikke
så godt.
Og han kunne få nøjagtig samme budskab frem, ved at skrive det som han
gjorde, i sin signatur.

Selv godt humør.

Fra : Olsen

Dato : 02-08-02 19:29

"Lars Kruse" <larskruse@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv hjemmesiden: www.fnuggi.dk - det er en landsdækkende forening for
> overvægtige mænd.

Vil bare sige, "ham" i Hvide Sande som har startet det hele
er sej !.

Han var som "os andre", men gjorde noget alvorligt af det,
og idag kan man købe FNUGGI-brød hos Guldbageren..
al mulig respekt til ham..og jer andre..

MVH

Fra : Pizzaman

Dato : 05-08-02 08:59

Fnuggi-klubben overplastrer i hvert fald ikke medierne med "Slank dig, ring
til os og hør hvordan."

Fra : Olsen

Dato : 05-08-02 21:16

> Fnuggi-klubben overplastrer i hvert fald ikke medierne med "Slank dig,
ring
> til os og hør hvordan."

Formanden har tabt 108 kg.....stik den ?!

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-08-02 13:31

Pizzaman wrote:

> Fnuggi-klubben overplastrer i hvert fald ikke medierne med "Slank dig, ring
> til os og hør hvordan."

næh han nøjes med nyhedsgrupperne. Det er for mig faktisk værre.

mvh

Carsten R