Flere mouseover på samme billede
Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 02-08-02 12:06

Hej
Jeg er ingen Java haj ...... derfor også denne posting i
"Java-heaven".

Jeg har scoret et Java-script fra en webside. Dette script udfører
"multiple mouseover" på en mere elegant måde, end jeg selv tidligere har
kunne løse det. Derfor er jeg interesseret i at få scriptet til at
fungere .... fordi det virker desværre ikke 100% på nuværende tidspunkt

Kan I se hvad der mangler i scriptet, eller hvad jeg gør forkert på
http://www.nedergaard.com/sejr2/javamap.htm?

Selve billederne er kun forsøgs-billeder. Men meningen er, at man får
præsenteret forskellige billeder (blå baggrund) afhængig af hvor på
"master-billedet" (danmarks kort) man peger.

Jeg har p.t. intet behov for at indsætte weblinks i forbindelse med
mouseover, men hvorledes kunne jeg evt. gøre dette .... hvis jeg senere
skulle ønske denne funktionalitet?

Jeg håber I kan hjælpe mig

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 02-08-02 13:12

On Fri, 02 Aug 2002 13:05:32 +0200, Toshido - AROS MotorCykel Klub wrote:

> [...]
> kunne løse det. Derfor er jeg interesseret i at få scriptet til at
> fungere .... fordi det virker desværre ikke 100% på nuværende tidspunkt

<snip>

Denne gruppe omhandler ikke JavaScript, du vil få meget bedre hjælp i
dk.edb.internet.webdesign.clientside

De ved mere om den slags.

Mvh
Martin Ehmsen
--
"Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is
not the reason we are doing it"

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 02-08-02 14:22

"Martin Ehmsen" skrev i en meddelelse:
> Denne gruppe omhandler ikke JavaScript, du vil få meget bedre hjælp i
> dk.edb.internet.webdesign.clientside
> De ved mere om den slags.

Hej Martin. Tak for informationen.
Jeg prøver i den anden gruppe