Fortryd meddelelse i MacSOUP ? Hvordan ? :~
Fra : Zorilla

Dato : 02-08-02 12:20

Sikkert et dumt spørgsmål, men endelig fandt jeg ud af at bare ved at lukke
den nye meddelese så sender MacSOUP. Smart, men hvad nu hvis jeg fortryder
min mail. Hvordan lukker jeg den så uden at sende ?

Peter

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-08-02 12:27

Zorilla <Zorilla@mac.com> writes:

> Sikkert et dumt spørgsmål, men endelig fandt jeg ud af at bare ved at lukke
> den nye meddelese så sender MacSOUP. Smart, men hvad nu hvis jeg fortryder
> min mail. Hvordan lukker jeg den så uden at sende ?

Du trykker på kuverten i meddelelsesvinduet inden du lukker det. Så
ligger den blot i din outgoing messages mappe indtil du åbner den og
klikker på kuverten igen.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Jesper

Dato : 02-08-02 12:27

Zorilla <Zorilla@mac.com> wrote:

> [...]
> den nye meddelese så sender MacSOUP. Smart, men hvad nu hvis jeg fortryder
> min mail. Hvordan lukker jeg den så uden at sende ?

Du kan slette sendte meddelelser fra serveren ved Message -> Cancel

Du kan gemme uden at sende ved at klikke på konvelutten i
meddelelsesvinduet, så bliver den gemt som draft.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com