Appleworks opdatering i OS 9
Fra : Peter Ursin

Dato : 02-08-02 12:17

Hej,

Jeg har opgraderet min appleworks til 6.2.4 således at jeg nu kan læse
og skrive MS Office formater. Men....det virker kun i OS X, når jeg
booter i OS 9 er mulighederne der ikke. Hvad mangler jeg ?

Peter

Fra : Jesper

Dato : 02-08-02 12:30

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmac.com> wrote:

> [...]
> og skrive MS Office formater. Men....det virker kun i OS X, når jeg
> booter i OS 9 er mulighederne der ikke. Hvad mangler jeg ?

Hvis du ar opdateret den fra OSX,så er Claris XTND translators blevet
smidt ned i dit OS X system, men ikke i 9. Find de XTND translators der
er installeret under X og kopier til Claris mappen i Systemmappen i OS 9
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Peter Ursin

Dato : 02-08-02 12:39

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Hvis du ar opdateret den fra OSX,så er Claris XTND translators blevet
> smidt ned i dit OS X system, men ikke i 9. Find de XTND translators der
> er installeret under X og kopier til Claris mappen i Systemmappen i OS 9

Der ligger en mappe der hedder DataViz_Carbon i mappen Translators i
Appleworks mappen under OS X.
Deri ligger ligger endnu en mappe der også hedder Translators og deri
ser det ud til at alle de forskellige filformater ligger.
Hvortil skal jeg kopiere disse ? Jeg har ikke en mappe der hedder
Claris.

Peter

Fra : Jesper

Dato : 02-08-02 12:41

> [...]

> ser det ud til at alle de forskellige filformater ligger.
> Hvortil skal jeg kopiere disse ? Jeg har ikke en mappe der hedder

Det er MacLinkPro's mappe, ikke AppleWorks'

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-08-02 14:39

On Fri, 2 Aug 2002 13:17:14 +0200,
> [...]

> og skrive MS Office formater. Men....det virker kun i OS X, når jeg
> booter i OS 9 er mulighederne der ikke. Hvad mangler jeg ?

En MacLinkPlus licens, Apple forærer dig kun en MPL OEM licens til Mac
OS X, ikke til Mac OS 9

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?