Q: Mark
Fra : Peter Theglev

Dato : 02-08-02 11:32

Hejsa

Jeg har købt en Mermaid Ventura fladskærm fra et konkursbo. Den er sluttet
til Mac'en, men der er et problem: Når jeg bruger musen, er det som om,
pilen på skærmen ikke rigtigt kan følge med. Den "hakker" i det.

Har nogen et bud bud på en løsning?

Venligst
Peter

Fra : Jesper

Dato : 02-08-02 12:19

Peter Theglev <dtpeter@mac.com> wrote:

> [...]
> til Mac'en, men der er et problem: Når jeg bruger musen, er det som om,
> pilen på skærmen ikke rigtigt kan følge med. Den "hakker" i det.

Køb en Apple fladskærm

--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Peter Theglev

Dato : 02-08-02 17:14

d. 02/08/02 13:19 skrev Jesper på spam@supressor.invalid i artiklen
1fgaibh.18r8046285krlN%spam@supressor.invalid:

> Køb en Apple fladskærm

Mere konstruktive løsningsforslag modtages gerne ...

Peter

Fra : Peter Theglev

Dato : 03-08-02 11:03

d. 02/08/02 18:14 skrev Peter Theglev på dtpeter@mac.com i artiklen
B9707C84.1204C%dtpeter@mac.com:

> d. 02/08/02 13:19 skrev Jesper på spam@supressor.invalid i artiklen
> 1fgaibh.18r8046285krlN%spam@supressor.invalid:

> Mere konstruktive løsningsforslag modtages gerne ...
>
> Peter

Ho hooo - min trådløse lortemus var årsagen...

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 03-08-02 11:39

On 03/08/02 12:03, in article B9717705.120BA%dtpeter@mac.com, "Peter
Theglev" <dtpeter@mac.com> wrote:

> d. 02/08/02 18:14 skrev Peter Theglev på dtpeter@mac.com i artiklen
> B9707C84.1204C%dtpeter@mac.com:

> Ho hooo - min trådløse lortemus var årsagen...

Køb en Apple optisk mus

--
mojn, Jesper

j m f i n k (at) m a c . c o m

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-08-02 13:50

On Sat, 03 Aug 2002 12:38:42 +0200, Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Køb en Apple optisk mus

jeg er i alt fald helt sikker på at den ikke hakker efter ledningen er
klippet af

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?