Moses MOD giver dig en chance for at udtry~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-02 00:40

Moses MOD giver dig en chance for at udtrykke din holdning

Præster der til høj løn står beskyttet på deres prædikestol og overholder et
lille ugentligt ritual, har man ikke megen respekt for.

Anderledes er det med Moses Hansen der går ud blandt folk og taler med
alle - glædespiger og forskellige fremmødte, og hans glade kristendom vækker
sympati, hvor han kommer frem.

Det er sigende, at politiet var sat på at modarbejde hans MOD, da han sidst
ville sætte fokus på folkesagen: Mindre indvandring.(Israelsplads demo,
politiet kidnappede Moses)

Denne gang har han fået drejet systemet, så demonstrationen kan blive
gennemført, og flest mulig bør deltage og vise enighed i at vi ikke vil
opgive vor kristne kultur.

Kristendom er let at karikere - men den glade grundtvigianske udgave gør
ikke nogen fortræd.

Når det som i Moses Hansens tilfælde er et privat initiativ, uden
skatteyderstøtte, er der sikkerhed for noget bedre end statskirkens tilbud.

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel: 3586 1000
Fax: 001 815 364 4235
http://www.glistrup.com

Fra : nasty.bird

Dato : 04-08-02 15:17

hehe...Warming, har hørt dig omtalt her og der på usenet...
var ikke klar over, at du var så komisk begavet...

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 04-08-02 20:30

"nasty.bird" <nastybirdRemoveThis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hehe...Warming, har hørt dig omtalt her og der på usenet...
> var ikke klar over, at du var så komisk begavet...

FUT dk.politik

Fra : Henton

Dato : 04-08-02 17:08

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Moses MOD giver dig en chance for at udtrykke din holdning

Ja nu kender vi Moses MOD mon ikke du mener IMOD

> Præster der til høj løn står beskyttet på deres prædikestol og overholder
et
> lille ugentligt ritual, har man ikke megen respekt for.

på hvis vegne taler MAN så her

> Anderledes er det med Moses Hansen der går ud blandt folk og taler med
> alle - glædespiger og forskellige fremmødte, og hans glade kristendom
vækker
> sympati, hvor han kommer frem.

hold kæft engang sludder, Han taler med disse piger, fordi han har en
pervers tankegang.

> Det er sigende, at politiet var sat på at modarbejde hans MOD, da han
sidst
> ville sætte fokus på folkesagen: Mindre indvandring.(Israelsplads demo,
> politiet kidnappede Moses)

halleluja, de skulle ha beholdt ham indespæret, det havde været billigere
for samfundet, du plejer da at tænke på dine skattekroner.

> Denne gang har han fået drejet systemet, så demonstrationen kan blive
> gennemført, og flest mulig bør deltage og vise enighed i at vi ikke vil
> opgive vor kristne kultur.

der er da ingen der har sagt-vi vil opgive vor kristne kultur, er varmen
gået dig til hovedet.

> Kristendom er let at karikere - men den glade grundtvigianske udgave gør
> ikke nogen fortræd.

Der har du ret, sig det dog til Moses. De fleste præster vil nok være uenige
med dig, men det må du vel være vant til

> Når det som i Moses Hansens tilfælde er et privat initiativ, uden
> skatteyderstøtte, er der sikkerhed for noget bedre end statskirkens
tilbud.

Nu må du da snart have forstået det, Moses koster tid og skattekroner,
fatter du det ikke.

-

> Bo Warming
> Bjelkes Alle 46
> 2200 København N
> Tel: 3586 1000
> Fax: 001 815 364 4235
> http://www.glistrup.com

er du ikke snart træt i armen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-02 20:35

"Henton" <Henton@post.dk> wrote in message

> Der har du ret, sig det dog til Moses. De fleste præster vil nok være
uenige
> med dig, men det må du vel være vant til

Moses klarer sig uden skattepenge - derfor var 11 præster imod ham. Ren
misundelse.

> tilbud.
> >
> Nu må du da snart have forstået det, Moses koster tid og skattekroner,
> fatter du det ikke.

Selvfølgelig har du og imam Fatih Alev uret i , at politiudgifter er grund
til at bryde grundloven.
Som giver forsamlingsret og demoret til Moses.
Netop fordi Islam 12april på Israels plads havde hundred helligkrigere med
mobiltelefoner, der var ved at samle endnu flere, og taxaerne rullede ind på
pladsen med bevæbnede ungmuslimer, burde politiet have tilkaldt
forstærkninger nok til at beskytte ham - han havde tilladelse til at være
der - de fremmede havde ikke.
Der er fin træning for politiet at varetægtsfængsle hundred ungmuslimer -
prisen er uvæsentlig, sammenlignet med fordelen for fremtidig retssikkerhed.

Her lidt autonom-"oplysning" - med mange fejl om Moses-mødet idag og mig mfl
www.modkraft.dk/article.php?sid=1595

Højrefløjens vagtparade til gudstjeneste

Fremmedhadere og odinister fra Den Danske Forening var sammen med
holocaust-benægtere fra Fremskridtspartiet en del af publikum, da Faderhuset
på Nørrebro i København søndag dannede ramme om en gudstjeneste med den
omstridte prædikant Moses Hansen.

- Det skulle være Guds profeter, som hjalp politikerne, så ville det
nok gå lidt bedre. Sådan lød en del af talen, da Faderhusets præst Ruth
Evensen, bød velkommen til omkring 70 fremmødte i frikirken søndag
formiddag.

Blandt tilhørerne sad en lille skare, der godt nok har forsøgt sig som
politikere, men som ikke tidligere har vist sig offentligt som stærkt
troende kristne:

Bo Warming, tidligere medlem af Fremskridtspartiet og Glistrup-fan,
men nu ekskluderet pga. af sine anti-semitiske holdninger, og René Brinck,
kandidat for Fremskridtspartiet til sidste års folketings- og kommunalvalg
samt flere menige medlemmer af Den Danske Forening, hvoraf en var iklædt en
trøje med teksten »Odin lever«.

Dermed kan der for første gang dokumenteres en konkret sammenhæng
mellem politikere og religiøse på den yderste højrefløj. Og det er nok også
mere sandsynligt, at den efterfølgende opsang faldt mere i tråd med de
højreekstremes holdninger:

- Se hvordan vores land bliver afkristnet. Hvordan fremmede guder
kommer til vort land og råber op. Danmark er et kristent land, lød budskabet
fra Ruth Evensen.

Glistrup-fan og holocaustbenægter
De to højreekstremister, der denne søndag bekendte deres kristne
kulør, er begge særdeles velkendte i de mere kuriøse højrefløjssammenhænge.

Bo Warming, der selv bor på Nørrebro, har således i adskillige år ført
sit eget næsten korstogsagtige PR-show for Fremskridtspartiets grundlægger,
Mogens Glistrup. Bo Warming står bl.a. bag internetsiden »The Glistrup Home
Page«, hvor højre-guruen hyldes, og hvor Warming selv offentliggør sine
meninger om dette og hint.

Og man kan ikke anklage den tidligere fremskridtsmand for at lægge
fingrene imellem. I et debatindlæg om rimeligheden i at holde liv i
mongolbørn skriver han f.eks., at »man kan diskutere om mongolbørn er en sag
for dyreværns-foreningen - de har ikke kromosomtal som os andre«.

Men det var hans rabiate holdninger til bl.a. jødeudryddelsen under 2.
verdenskrig, der på et tidspunkt blev så ekstreme, at selv
Fremskridtspartiet anså ham for at være for stor en belastning.

På hjemmesiden kan man bl.a. læse følgende udtalelser:
»Jeg ser Kreiberg (dansk holocaust-benægter, red.) som klog, fordi han
netop (...) ser holocaust-myten som et redskab til at øge »den hvide mands
selvhad«, og derfor noget, der bør pilles fra hinanden - hvilket er dejligt
let...«.

Sætningen - der blot er en ud af mange - står skrevet i en net-debat
med en anden af Faderhusets søndagsgæster: René Brinck.

Spion for højrefløjen
Og i revisionisme-debatten er René Brinck, der ved sidste valg var
både folketings- og kommunalbestyrelseskandidat for Fremskridtspartiet -
mindst lige så rabiat:
»Holocaust er en historisk myte, der tjener til at slavebinde de
europæiske folkeslag, og derved bane vejen for endnu flere fremmede i
Europa«.

Og René Brinck har da også i sin mangeårige karriere på den yderste
højrefløj været godt rundt i yderkrogene. Til adskillige møder med både Den
Danske Forening og de danske nazister fra DNSB og Blood & Honour, er
Z-kandidaten dukket op som tilhører.

De seneste år har René Brinck tilmed slået sig på en
slags »efterretningsvirksomhed«, der tilsyneladende skulle registrere aktive
anti-racister. Sammen med vennen Glenn Pacharzina, mødte han op til
forskellige anti-racistiske arrangementer med videokamera for at »forevige
demonstranterne i al deres pragt«, som Pacharzina efterfølgende skrev på
internettet.

Glenn Pacharzina er endnu et medlem af Fremskridtspartiet, der blev
ekskluderet - med René Brincks ord fordi, »han var revisionist og kritisk
overfor den magt og indflydelse, som visse jøder udøver overfor Danmark og
danskerne«.

Højrefløjens profeter
De senere år har alliancen mellem højrefløj og religiøse ellers
fortrinvis været tegnet af »de sorte præster« fætrene Jesper Langballe og
Søren Krarup, som efter at have stiftet Den Danske Forening endte med at
blive folketingsmedlemmer for Dansk Folkeparti.

Men også Moses Hansen, der med sit bebudede korstog på Nørrebro har
udløst den nuværende turbulens omkring Faderhuset og sin egen person, toner
i søndagens udgave af Politiken rent politisk flag:

»Dansk Folkeparti har et profetisk udsyn for tilstandende i vores
land, når det kommer til islam. Dansk Folkeparti ser sundest, klarest og
modigst på islam«, lyder det fra prædikanten, der desuden citeres for,
at »islam er farligere end kommunisme, nazisme og atombomber«.