erfaringer med KOK mc???!???
Fra : Kim K

Dato : 01-08-02 23:59

har lige haft søgt på google uden held

er der slet ingen som under denne forretning et ord?
-er nemlig blevet smålun på en af hans cykler...

hvis I har mere en 2 minutter vil dmcn.dk tage imod en anmeldelse med
kyshånd

mvh Kim

Fra : Mythos

Dato : 02-08-02 01:53

"Kim K" <5th@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> -er nemlig blevet smålun på en af hans cykler...
>
> hvis I har mere en 2 minutter vil dmcn.dk tage imod en anmeldelse med

Hvis det er denne side du tænker på http://www.kok-mc.dk/ og du ikke kunne
finde, så tog det mig mindre en 15 sek. og det var uden at min browser var
åben, og det var med google

Kim Larsen

Fra : Michael Kristensen

Dato : 02-08-02 04:33

> Hvis det er denne side du tænker på http://www.kok-mc.dk/ og du ikke kunne
> finde, så tog det mig mindre en 15 sek. og det var uden at min browser var
> åben, og det var med google

Jeg tror du ikke forstod mandens email. Det var ikke hjemmesiden han ikke
kunne finde, men anmeldelser af hans forretning om det er et godt sted at
handle. Prøv at læse hans subjekt.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 17:03

Hmm, jeg har ingen erfaring med deres værksted, men jeg synes deres
betjening i butikken ofte er noget "snobbet" hvis man kigger på MC under
200.000... Men det kan jo være at den du har kigget på er over det beløb, og
så får du sikkert ingen problemer.

Lars

Fra : Peg

Dato : 03-08-02 21:13

Hej

Til Lars vil jeg bare lige sige at hvad enten det har drejet sig om en
pakning til 1,20 kr. eller lån af lidt fedt til koblings navet er jeg altid
blevet budt på en kop kaffe i butikken, så jeg kan ikke klage over servicen.

Ps. Og jeg har enda ikke engang købt min mc hos dem.

Poul Erik Givskov

Fra : Anneli

Dato : 10-08-02 22:20

"Kim K" <5th@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> har lige haft søgt på google uden held
>
> er der slet ingen som under denne forretning et ord?

Jo da! Jeg købte min første MC hos Kok i Holstebro og var ovenud
tilfreds med betjeningen! Han holdt butikken åben efter lukketid, fordi
vi kom fra Sjælland og han havde den eneste gule GZ'er i verden :0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Olsen

Dato : 11-08-02 11:16

On Fri, 2 Aug 2002 00:59:07 +0200, "Kim K" <5th@ofir.dk> wrote:

Hejsa.

Jeg købte en cykel hos kok sidste år, og jeg var ovenud tilfreds med
servicen, flinke folk som var helt nede på jorden, og han holdt også
butikken åben for mig efter lukketid, da jeg ikke kunne nå frem i
åbningstiden.
Helt afgjort en forhandler jeg ville kunne finde på at benytte igen,
selv om jeg ikke bor i nærheden.

Mvh. Per