Slankemidler
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 01-08-02 22:07

Jeg har tit tænkt over at ofte når der er reklamer for et eller andet
slankemiddel så står der noget a la "fuld tilfredshed eller pengene
tilbage".

Det jeg så ikke fatter er at langt de fleste piller og pulvere der
garanterer vægttab ikke virker i følge jer herinde og andre jeg har talt
med.

Hvordan tjener disse firmaer penge når nu deres skidt ikke virker, og
man så derfor får pengene igen?

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Jan

Dato : 01-08-02 22:19

Jamen det er vel så et spørgsmål om man får pengene igen

Jan

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-08-02 00:05

Stefan Bruhn <devnull@bruhn.tk> wrote:

> Hvordan tjener disse firmaer penge når nu deres skidt ikke virker, og
> man så derfor får pengene igen?

min tanke er at folk som oftest måske ikke gider bøvlet med at skulle bevise
at det ikke virkede.... hvordan vil du bære dig ad med at bevise for et
støre firma at du for 8 uger siden vejede nøjagtig det samme som nu??

det er lidt svært medmindre man har en advokat som partner som overværer og
noterer ens udgangsvægt ned......

jeg tror ganske enkelt de tjener deres penge på at folk ikke kan/vil/gider
tage kampen op.......

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Nicolai

Dato : 05-08-02 09:03

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> jeg tror ganske enkelt de tjener deres penge på at folk ikke kan/vil/gider
> tage kampen op.......

Ja, det tror jeg også.

--
*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 15-08-02 11:57

In article <cl8jku03nfl9no6od139f5ji4lvm0vor8n@4ax.com>,
Stefan Bruhn claimed the following:
> Hvordan tjener disse firmaer penge når nu deres skidt ikke virker, og
> man så derfor får pengene igen?

Hvordan vil du bevise, at du har fulgt deres vejledning til punkt og prikke?

--
Anders Vind Ebbesen
"Any doctrine that weakens personal responsibility for judgement and for action

Fra : GRETHE ALSING PEDER~

Dato : 20-08-02 18:50

JEG BEHØVEDE IKKE AT BEVISE NOGET OVERFOR BIOINSTITUT SWEDEN. jEG FIK BARE
PENGENE IGEN UDEN PROBLEMER.
HILSEN
GRETHE