E-Mail
webnoob 5265
Hvordan sletter man post ??
Fra : Morten B. Larsen

Dato : 23-11-00 21:50

Jeg har prøvet på at få slettet min post på serveren, men kan ikke. Er der
nogen som kan hjælpe ?, min udbeder er Stofanet.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 23-11-00 22:57

On Thu, 23 Nov 2000 21:49:55 +0100, "Morten B. Larsen"
<Morten.B.Larsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg har prøvet på at få slettet min post på serveren, men kan ikke. Er der
>nogen som kan hjælpe ?, min udbeder er Stofanet.dk

Hvordan har du prøvet? Med hvilket program? Jeg har stofanet og gør
det næsten daglig uden problemer.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-11-00 12:58

> [...]

>Jeg har prøvet på at få slettet min post på serveren, men kan ikke. Er der
>nogen som kan hjælpe ?, min udbeder er Stofanet.dk

Det gør du med medfølgende program...

Virker både under Windows9x og OS/2.

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen