Graduering af PCI grafikkort
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-08-02 21:40

Man er vel en nørd, så er der en venlig sjæl, som kan lave en graduering
af de grafikkort, der findes til beige Mac'er som kører 9.X.X ???

Jeg havde tænkt mig at lave en oversigt på nettet, så man nemt og
hurtigt kan se de forskellige mærker ligefra det "dårligste" til det
ultimative.

Jeg havde forestillet mig noget med et skema med navn, producent, MB
RAM, seneste driver og så videre.

Jeg har et Voodoo 3dfx kort siddende i min 7500/100. Så findes der 4500
og 5500 og så videre. Det skal være forskellige mærker i samme skema.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-08-02 23:18

On Thu, 1 Aug 2002 22:39:46 +0200,

> [...]
>
> Jeg har et Voodoo 3dfx kort siddende i min 7500/100. Så findes der 4500
> og 5500 og så videre. Det skal være forskellige mærker i samme skema.

jeg har for et par år tilbage postet en gennemgang - kun Radeon
kortene er sidenhen kommet til - go google...

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Jan Jonasen

Dato : 02-08-02 20:19

In article <1fg9dfl.1q5luq7p3i7i6N%jesper@gylling.net>, [2900] Jesper
Haaber Gylling (jesper@gylling.net) wrote:
> Jeg har et Voodoo 3dfx kort siddende i min 7500/100. Så findes der 4500
> og 5500 og så videre. Det skal være forskellige mærker i samme skema.

De vil nok få en ret dårlig karakter, da der mig bekendt ikke er
kommet/kommer drivere

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Mikael Kern

Dato : 05-08-02 01:20

> De vil nok få en ret dårlig karakter, da der mig bekendt ikke er
> kommet/kommer drivere

VoodooMac 5500 PCI hedder kortet og sjovt nok er der en CD med drivere med i
æsken...

http://www.voodoofiles.com

--
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman - EFP/OB/SNG
Rentals

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)