ATI 9700 - hvornår her i landet
Fra : Sven

Dato : 01-08-02 21:28

Nu er pengene næsten på plads, så mangler jeg bare, at biksen får kortet
hjem, så jeg kan købe det. Er der nogen officiel udgivelsesdato i Danmark på
ATI 9700?

Sven

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-08-02 22:01

"Sven" <burgurne@hotmail.com> wrote in

> Nu er pengene næsten på plads, så mangler jeg bare, at biksen får
> kortet hjem, så jeg kan købe det. Er der nogen officiel
> udgivelsesdato i Danmark på ATI 9700?

Jeg har ikke set nogen officiel dato, men så at PCWorld skrev starten
af september i et eller andet nyhedsbrev.

Flemming

Fra : Sven

Dato : 01-08-02 22:31

> Jeg har ikke set nogen officiel dato, men så at PCWorld skrev starten
> af september i et eller andet nyhedsbrev.
>
> Flemming

Starten af September har jeg også hørt, men jeg er ikke klar over, om det
kun er i USA eller også her i Kongedømmet Danmark. Men hvis PCWorld skriver
sådan, så er det sikkert her

Sven

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-08-02 23:31

> Starten af September har jeg også hørt, men jeg er ikke klar over,
> om det kun er i USA eller også her i Kongedømmet Danmark. Men hvis
> PCWorld skriver sådan, så er det sikkert her

Kortet forventes tilgængeligt i USA om 10-14 dage sådan ca. Det er den
europæiske/danske dato der i PCWorld stod angivet som starten af
september. Men hvor de har hørt det henne stod der intet om.

Flemming

Fra : Fenris

Dato : 03-08-02 17:05

hej

Til september kommer hercules's udgave, her i Europa.
http://europe.hercules.com/read.php?id=421

mvh

Mads