Suzuki Katana AC
Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 01-08-02 20:44

Jeg går med planer om at tune min scooter. Lejerne gik i smadder, så nu
skal der skiftes krumtap, cylinder, stempel og udstødning da den var
tæret op.
Nye dele:
Alu cylinderkit (Eurocylindro) 47,6mm fra STC-tuning.dk
Racing krumtap fra West-import.dk
Spørgsmål:
Hvilken udstødning (gerne rimelig støjsvag)
Krumtaplejer (nogle specielle, eller hvad?)
Andre forslag eller forbedringer.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 01-08-02 20:53

Jeg ville købe Proma Warrior udst. og en stejl variator.. Af lejer velle jeg
købe de bedste du kan få! Hvis du køber nogle billige risikerer du at hele
motoren skal splittes ad igen om en måned fordi discount lejerne ikke kan
klare opgaven!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus. -der har skiftet sit euro cyllindro ud med athena evo!
:)))