Hvor får jeg et billig USB kort?
Fra : mac

Dato : 01-08-02 17:12

Jeg er blevet sat til at skaffe et USB-kort til en beige G3, men jeg
gider ikke give meget mere end 300-350kr...
Er der nogen der kan anbefale et kort (der stadig kan købes). Jeg har
set Titan USB PCI anbefalet, men jeg synes ikke at have det store held
med at finde det på edbpriser.dk...

Så hvis der er nogen der ved hvor jeg kan skaffe et kort (eller har et
til salg), er jeg lutter øren...

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 02-08-02 16:38

mac <simon@REMOVEsamfundsnasser.dk> wrote:

> [...]
> Er der nogen der kan anbefale et kort (der stadig kan købes). Jeg har
> set Titan USB PCI anbefalet, men jeg synes ikke at have det store held

Synes lige jeg må komme med en kommentar. Da vi i sin tid købte en HP
Deskjet 1220c måtte vi også ud at købe et sådant kort til vores 7500.
Jeg overtalte min far til ikke at spilde 300-400 på et mærkevare kort
til en mac, men købte bare det billigste nede hos pusheren, med det
rigtige chipsæt (kan ikke lige huske hvad det hedder).
Konklusionen blev desværre, at det da kom til at virke - men aldrig
godt, og slet ikke pålideligt på 7500'eren. Efter 1,5 år orkede han det
ikke mere og købte et macally - ingen problemer fra deraf.

Tænk lige over det før du køber det billigeste - held og lykke ;-D

anr

"I'm starving! Mom, can we go Catholic, so we can get communion
wafers and booze?"
-Bart Simpson