Motorcyklister i Østrig - hvem var I?
Fra : Aragorn_DK

Dato : 01-08-02 14:30

Hej allesammen.

Jeg er lige hjemkommen fra Østrig - vi havde en skøn tur, kæresten og jeg,
og en dag vi var på Grossglockner rendte vi ind i en flok på 3 dejlige
danske cykler som vi blev ved med at hilse på, både på vejen op og på vejen
ned igen, selv om vi var i bil.
Når vi holdt pause fræsede de forbi, og når de holdt pause fræsede vi forbi!
*GGG*
Nu kunne jeg godt lide at vide om det var nogle af jer herinde fra vi fik
hilst på.

Vi var på Grossglockner Hochalpenstrasse Onsdag den 17.07.02., kørende i en
metallic gråblå Ford Scorpio 2.9'er - han mørkhåret, kortklippet og lidt
rund i det, hun sort- og korthåret, lyseblå skjorte og sorte bukser. Begge
var fast "bevæbnet" med en dåsecola hver gang der holdtes pause.
Billeder derfra kan ses på:
<http://www.furnituretiger.dk/austria.htm>

De tre dejlige mc'er ved jeg ikke helt hvad var, men den ene var i hvertfald
en BMW, så meget kan jeg da huske!

Scorpio'en kan ses her:
<http://www.furnituretiger.dk/images/mywalls/Da%20Scorpio.jpg>

Mange venlige hilsener fra Aragorn