Rosenbrystet Tornskade
Fra : proregulus

Dato : 01-08-02 13:00

Onsdag i Porsemosen

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 02-08-02 06:47

"proregulus" <pro@regulus.dk> wrote in message
news:6n929.768$m15.144118@news010.worldonline.dk...
> Onsdag i Porsemosen

Nu må du altså forklare dig lidt nærmere. "Porsemosen" kan være mange
forskellige lokaliteter i Danmark. Er det Porsemosen ved
Vridsløsemagle/Ledøje V f. København? Og ca. hvor i mosen?

Poul Evald Hansen

pevh@vip.cybercity.dk

Fra : proregulus

Dato : 02-08-02 08:16

Poul Evald Hansen wrote:
> [...]
> forskellige lokaliteter i Danmark. Er det Porsemosen ved
> Vridsløsemagle/Ledøje V f. København? Og ca. hvor i mosen?

Hej Poul Evald - ja selvfølgelig.

Ja det var i din mose, mellem Ledøje, Risby og Vridsløsemagle.
Se www.phyl.dk/news.asp 31.7.2002

Proregulus

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 05-08-02 06:35

> Hej Poul Evald - ja selvfølgelig.
>
> Ja det var i din mose, mellem Ledøje, Risby og Vridsløsemagle.
> Se www.phyl.dk/news.asp 31.7.2002
>
> Proregulus

Jeg var derude igår d. 4 DS. Folk sagde, at den kun havde været der den
første dag.

Poul Evald Hansen

pevh@vip.cybercity.dk