Everquest gamecard
Fra : Flemming Sørensen

Dato : 01-08-02 11:50

Holas

Jeg skulle spørge fra en ven, om der var nogen her der vidste, om det
var muligt at købe Everquest gamecard i dk?

Han er ikke meget for kreditkort og internet, men vi har ikke kunnet
finde noget via google

/Flemming

Fra : ha

Dato : 01-08-02 12:37

> Han er ikke meget for kreditkort og internet, men vi har ikke kunnet
> finde noget via google

Så kunne han jo spørge den lokale hardware-pusher.

mvh
ha

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 01-08-02 12:45

On Thu, 1 Aug 2002 13:36:54 +0200, "ha" <not-me@dot.com> wrote:

>Så kunne han jo spørge den lokale hardware-pusher.

<surt opstød>
Sure og han kunne ringe til Århus, Odense, Kbh, Tarm og Lem og spørge
den lokale der oss.
</surt opstød>

Sorry kunne ikke lade være, det har været en lortedag og du stod lige
i skudlinien... intet personligt i det.

Seriøst tror du ikke vi har spurgt den lokale før jeg skriver her?

Ok nok min egen fejl, skulle nok have skrevet det i første indlæg

/Flemming

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-08-02 13:51

Flemming Sørensen <Nothanks@Idontwantemails.com> skrev i

> [...]
>
> Seriøst tror du ikke vi har spurgt den lokale før jeg skriver her?
>
> Ok nok min egen fejl, skulle nok have skrevet det i første indlæg

Hej Flemming

I øjeblikket er det ikke officielt muligt at købe gamecards i Danmark
Ubi Soft som den europæiske distributør af EQ kan ikke få lov til at sælge
dem. Verant vil indtil videre kun sælge dem i USA (go figure)
Om nogle butikker har fundet en måde at importere dem fra US kan jeg ikke
sige.
Vi ved endnu ikke hvornår vi få lov til at sælge dem i DK. Men vi prøver
konstant at finde en løsning så gamecards kan komme til europa

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Tjek mit Roskilde Festival Testforum - http://mcp.amok.dk/RF

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 01-08-02 14:11

On Thu, 01 Aug 2002 12:51:07 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk>
wrote:

>I øjeblikket er det ikke officielt muligt at købe gamecards i Danmark
>Ubi Soft som den europæiske distributør af EQ kan ikke få lov til at sælge
>dem. Verant vil indtil videre kun sælge dem i USA (go figure)

Well må blive deres problem så, jeg vil så i stedet anbefale min ven
at spille Ultima Online, da jeg ved man kan få deres gamecards i
Betafon i Kbh's området.

Desværre har de ikke Eq gamcards

> [...]
>Vi ved endnu ikke hvornår vi få lov til at sælge dem i DK. Men vi prøver
>konstant at finde en løsning så gamecards kan komme til europa

Ved du om der er andre alternativer end et cc til betaling, min ven er
pænt tændt efter en gratis prøvemåned :)

Hvis du/i finder en løsning tror jeg mange ville blive glade for en
lille msg her i gruppen, jeg ved min ven vil :)

/Flemming

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-08-02 22:54

> Hvis du/i finder en løsning tror jeg mange ville blive glade for en
> lille msg her i gruppen, jeg ved min ven vil :)

Det skal jeg nok. Indtil videre ser det dog sort ud. Den eneste mulighed er
som minimum at få et Visa/dankort og bruge det.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : ha

Dato : 01-08-02 17:14

> Sorry kunne ikke lade være, det har været en lortedag og du stod lige
> i skudlinien... intet personligt i det.

hæ hæ, det må være varmen )

> Seriøst tror du ikke vi har spurgt den lokale før jeg skriver her?

Nej, så ville jeg jo ikke foreslå det, - vel?

> Ok nok min egen fejl, skulle nok have skrevet det i første indlæg

jeps, men du er skam tilgivet.

mvh
ha

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 03-08-02 18:13

On Thu, 1 Aug 2002 18:13:40 +0200, "ha" <not-me@dot.com> wrote:

>jeps, men du er skam tilgivet.

Er jeg glad for, jeg er faktisk ok flink på en god dag :)

/Flemming

Fra : Kasper

Dato : 01-08-02 15:49

On Thu, 01 Aug 2002 12:50:03 +0200, Flemming Sørensen
<Nothanks@Idontwantemails.com> wrote:

>Han er ikke meget for kreditkort og internet, men vi har ikke kunnet
>finde noget via google

Hvad er problemet med at betale med kreditkort?

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 03-08-02 18:12

On Thu, 01 Aug 2002 16:48:39 +0200, Kasper <nospam@for.me> wrote:

>Hvad er problemet med at betale med kreditkort?

Som der står han ikke meget for det as i meget utryg mht til det, og
jeg skal ikke være den der fortænker ham i at være det.

Med alle de ting der kommer frem hele tiden med alt muligt crap kan
jeg fint forstå ham.

/Flemming

Fra : Kasper

Dato : 06-08-02 22:24

On Sat, 03 Aug 2002 19:12:16 +0200, Flemming Sørensen

> [...]
>jeg skal ikke være den der fortænker ham i at være det.
>
>Med alle de ting der kommer frem hele tiden med alt muligt crap kan

No offense, men det tror jeg bunder i uvidenhed. Der er RET meget
sikkerhed omkring kreditkort køb på nettet.

Kender du rent faktisk nogen der er løbet ind i problemer, eller er
det bare de sædvanlige rygter og/eller historier der er blevet blæst
op i pressen?

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Flemming Sørensen

Dato : 07-08-02 13:27

On Tue, 06 Aug 2002 23:23:50 +0200, Kasper <nospam@for.me> wrote:

> [...]
>
>Kender du rent faktisk nogen der er løbet ind i problemer, eller er
>det bare de sædvanlige rygter og/eller historier der er blevet blæst

Næh jeg kender ikke nogen, men det hjælper nok ikke på trygheden, at
der popper sager som Harald Nyborg og Valus (det der nye
mikrobetalings system) op.

Den slags ting gør det rimeligt svært, at overbevise en "almindelig"
bruger om at internettet skam er sikkert nok, synes du ikk?

Ikke at de nævnte sager har noget med sagen at gøre, men prøv du at
overbevise hr og fru flink om det.

Også derfor jeg skrev, at jeg ikke skulle være ham der fortænkte ham i
mistillid til betaling via nettet.

At div. medier så oven i hatten blæser alt op, og skriver en masse der
ikke engang har hold i virkeligheden. Det er ikke ligefrem noget der
fremmer folks følelse af at være sikker på nettet.

Det er jo ikke ligefrem en nyhed at medierne gerne skriver en løgn
eller 2, hvis det får historien til at lyde skræmmende. Det har jeg
set alt for mange eksempler på, lige siden starten af 90'erne da en
eller anden tossejournalist fra Politiken, prøvede at infiltrere
PETnet, der dengang var toppen af hackerscenen herhjemme.
Mener han hed noged med Pil eller Piil eller sådan noget.

Mener det var omkring samme tidspunkt som Jubjub-bird og Sprocket blev
bustet.

/Flemming