Outlook 2000 Kontaktpersoner-telefonnumre
Fra : Johnny Rusbjerg

Dato : 01-08-02 10:23

Hej gruppe
Vi oplever en besynderlighed
I en installation (WIN2000DK og OUTLOOK 2000 mod Exhange 5.5) tilføjes alle
tlf. numre efter indtastningen (0045)
Er der nogen der er vidende om hvor denne feature fjernes/styres

På forhånd tak for hjælpen

Johnny Rusbjerg

Fra : pre

Dato : 01-08-02 11:44

Numrene skal bare indtastes rigtigt !!! Skriv area nummeret i en
parantes.

© pre 2002

Fra : Johnny Rusbjerg

Dato : 01-08-02 11:59

Hej PRE
Nej. problemet var at areanummeret blev tilføjet automatisk.

Anette Linaa var så venlig at maile mig et tip:, som løste problemet:

Prøv dette:

Start, Indstillinger, Kontrolpanel, Telefon og Modemsindstillinger, så

vil det stå udfor : Min Placering hvilket områdenummer, der er tastet
ind.

Klik på rediger, Danmark klikkes ind igen, så nulstilles områdenummer.

Anvend og OK.

Virker det hos dig?

Mvh

Anette Linnea

mvh
/Johnny

Fra : pre

Dato : 01-08-02 18:48

Den egentlige fejl var at vejledningen ikke blev fulgt, se
hjælpeteksterne som direkte omhandler sagen. Men Anettes tip virker
også.

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-02 12:03

> alle

Jeg har forsøgt at sende svaret til gruppen, men desværre uden held - derfor
det indirekte svar via Johnny.

Mvh
Anette Linnea