Sandblæsning og Vandskurring
Fra : Stationsforstanderen

Dato : 01-08-02 09:55

Hej
Er der nogen i denne ellers gode gruppe, som har en ide om hvad det koster,
at få sandblæst og vandskurret et helt hus. Det drejer sig om ca. 250m2.
MVH
Stationsforstanderen

Fra : Claus Christensen

Dato : 01-08-02 13:20

jamen der er mange factor der spiller ind .....
Bla. skal der bruges stillads og er det 2n eller 3 sal højde og om det er i
byen eller på landet
og endelig hvad slags pus og maling der er der nu.
mvh
ex.overfladebehandlingsteknikker
claus
"Stationsforstanderen" <asbjoern.baek@post1.tele.dk.stop> skrev i en
meddelelse news:aiat21$aqj$1@sunsite.dk...

Fra : Stationsforstanderen

Dato : 01-08-02 14:20

Hej

> Bla. skal der bruges stillads og er det 2n eller 3 sal højde og om det er
> byen eller på landet
> og endelig hvad slags pus og maling der er der nu.

Der er hus hvor der er valmet gavle helt ned. Der knap 3m fra jorden og op
til tagrender. Det er malet med en eller anden "plastik" maling direkte på
stenene. Huset ligger lidt ud på landet oppe omkring Løkken i Nordjylland.

Mvh
Asbjørn

Fra : jensen

Dato : 01-08-02 14:35

"Stationsforstanderen" <asbjoern.baek@post1.tele.dk.stop> skrev i en
meddelelse news:aibchm$4l9$1@sunsite.dk...
> [...]
> til tagrender. Det er malet med en eller anden "plastik" maling direkte på
> stenene. Huset ligger lidt ud på landet oppe omkring Løkken i

hm , det kan sidde meget fast , jeg har tit prøvet at blæse sådanne huse ,
det kan tag sin tid , og sviner max meget , men send mig en mail hvis du vil
have en pris på at blæse , at vandskurre må du selv klare , da jeg ikke
gider det mere , har endnu ike set et hus hvor det holder på .

jensen

Fra : Connor

Dato : 01-08-02 21:49

Hvis dit hus i forvejen er pudset og det bliver sandblæst, skal du ikke
regne med at kunne nøjes med at vandskure.
Sandblæsningen er så hård at det kræver pudsning. Ihvertfald hvis huset er
pudset med mørtel. Er det tidligere pudset
med en hård cementblanding er det muligt at det er nok at vandskure.
http://www.mobil-sandblaesning.dk/

M.v.h