Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
35 mm negativer på CD
Fra : Søren

Dato : 01-08-02 09:36

Er der nogen der kender et sted hvor de scanner 35 mm negativer ind, og
lægger dem på CD.

Søren

Fra : Renholt Foto - Konto~

Dato : 01-08-02 09:49

Se www.photowww.dk

Renholt Foto
Nørregade 3
4600 Køge
Tlf. 56652260
Fax 56632160

www.renholt.dk www.renholtfoto.dk post@renholt.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-08-02 10:34

Renholt Foto - Kontoret wrote in
<3d48f601$0$73531$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Se www.photowww.dk

Kan du ikke komme med en mere præcis URL?

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Renholt Foto - Konto~

Dato : 03-08-02 08:48

Hej Niels.

www.photowww.dk vil du kunne finde link til en fotograf (Peter Vadum) som
scanner 35mm negativer og dias. Drejer det sig om mellemformat kan jeg
formidle kontakt til en fotograf som scanner disse - kontakt mig på
lars@lmfoto.dk

Lars møller

Fra : HB Nielsen

Dato : 01-08-02 22:07

Hvorhenne af i landet bor du så vi kan anbefale nogle butikker i nærheden???

Fra : Søren

Dato : 02-08-02 06:59

Jeg bor i Kolding.

På forhånd tak for hjælpen.

Søren

Fra : Søren

Dato : 02-08-02 07:17

Jeg bor i Kolding.

Fra : Søren Blom

Dato : 03-08-02 02:11

"Søren" <srl@get2net.dk> skrev
> Jeg bor i Kolding.
>
> På forhånd tak for hjælpen.

Du kan godt forvente at det er noget som koster en mindre formue at få
gjort, så har du mange negativer der skal scanne ind, kan det måske bedre
svare sig at køre en scanner og gøre det selv. En god A4 scanner med Negativ
indsats kan man få for under 2000 kr.

Prøv evt. at Slå Bingo foto op og ring til dem, sig hvad du skal have lavet
og hvor meget, de er altid med på at give et frisk og godt tilbud, måske er
du heldig med at få en god pris hos dem.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Søren

Dato : 03-08-02 08:50

Tak for svarrene. Da det drejer sig om 400-500 negativer tror jeg det er
bedst at anskaffe en scanner.

Fra : GiWeo

Dato : 03-08-02 15:53

Merlin !
--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på