G-strengs trusser i læder ?
Fra : Chokmah

Dato : 01-08-02 07:06

en gamle bekendt af min fader påstår at han er til sm og kan atge en
dle pisk osv - anyhow så vil han gerne give damen en g streng i læder
- men hvor fan finder man sådan en ? ringede til Britta - men de havde
dem ikke men de kan well sys ? en størelse 36 - hvad så end det er ?

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Ally

Dato : 01-08-02 10:46

Hey Bo!

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
> [...]
> - men hvor fan finder man sådan en ? ringede til Britta - men de havde
> dem ikke men de kan well sys ? en størelse 36 - hvad så end det er ?

Prøv Fetish Fashion og Renate Buccone. Sidstnævnte ligger på Vesterbrogade,
og det gør Fetish Fashion vist også. Derudover er der Butik Paradis, som jeg
dog ikke lige ved, hvor ligger henne. Det burde være muligt at finde.

Good hunting!

K.h.

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Chokmah

Dato : 01-08-02 11:06

On Thu, 1 Aug 2002 11:46:20 +0200, "Ally" <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

HI Ally

> [...]
>dog ikke lige ved, hvor ligger henne. Det burde være muligt at finde.

tak for hjælpen jeg vil se om de har et tlf nr når jeg lige er
kommet mig oven på natbåden fra helved ( 66 båd Rønne-Kbh)
der er heller ikke så længe til freY bliver 29 - men jeg ved sgu ikke
liiige eller jeg tviler nu på det er hende - roder lidt med tanken om
hun skal have et wc bræt i træ men de er vist jævle dyre...

>Good hunting!

jow tak

bedste hilsner
Bo M M

Fra : Eddy Folder

Dato : 01-08-02 14:08

Hvad får dig også til at tage den rute??? ??? Som du selv skriver, så er det
båden fra helvede *G*

Eddy F.

Fra : Chokmah

Dato : 01-08-02 14:32

On Thu, 1 Aug 2002 15:07:52 +0200, "Eddy Folder" <chill@ofir.dk>
wrote:

>Hvad får dig også til at tage den rute??? ??? Som du selv skriver, så er det
>båden fra helvede *G*
>
>Eddy F.

jeg har hund - det er helved at få den igenem sverig - er ved at se på
hun for års visum - men hun skal jo satme ha en orme kur inden hver
gang der skære 6 mdr af livet på hende ..så derfor ..... men nu for vi
at se...har du prøvet den ? det er et sandt helved man kan arldirg
sove der er 2/3 af ganeg skide fulde soldater eller skole unger med -
der kan skabe den mest karkafonisk larm - man ikke sig selv før 2 dage
efter man er kommet i land fra den satans båd
da jeg var 21 år regnede jeg ud at jeg koncentreret havde bugt 21 dage
af 24 timer på at transpotere mig med natbåden i mellem Bornholm og
fastland

MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-02 14:48

Thu, 1 Aug 2002 15:07:52 +0200, skrev "Eddy Folder"
<chill@ofir.dk>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fut: news:dk.admin.netikette

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Michael

Dato : 01-08-02 18:30

http://www.abcsex.dk/laether.htm <- Prøv der

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : Chokmah

Dato : 01-08-02 18:49

On Thu, 1 Aug 2002 19:29:48 +0200, "Michael" <trashcan@trashcan.dk>
wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

>http://www.abcsex.dk/laether.htm <- Prøv der

HI Mical det er simpelthænd siden jeg stod og manglede takker
MvH
Bo M M