Gammelt katalog
Fra : Mythos

Dato : 01-08-02 01:06

Hej i gruppen

Jeg færdes normalt ikke i denne gruppe, men jeg har fundet i min oprydning
af cd'er noget der måske kunne have interesse.
Jeg fandt en cd med et katalog med ældre maskiner (motorcykler) som jeg tror
er fra 80'erne, jeg er ikke sikker. Jeg vil gerne ligge den på min ftp hvis
der er nogen der har interesse for det. Det fylder ca. 470 Mb u-pakket, men
jeg vil pakke det i en zip-fil så det fylder mindre. Det skal lige siges at
det er på tysk og skiven hedder Motorräder Nr. 2. Der er forskelligt at
finde på den cd, der er noget med værktøj, reservedele, motorcykler og
andet.
Hvis der er nogen der er interesseret, så skriv det lige i denne tråd, og
ikke på min mail, da jeg får mange andre dagligt. Jeg vil, hvis interessen
er der skrive hvad der skal til for at komme til min ftp. Jeg har med vilje
lagt begrænsninger på min ftp, så det er begrænset hvor mange der kan være
på ad gangen, så er der ikke adgang, så prøv en anden gang. Det vil være
muligt at hente til søndag i næste uge, og så er det slut.
Jeg har lagt nogle billeder i dk.binaer under motorcykler, så kan de kyndige
så se hvad det er for maskiner, og så ud fra det finde ud af hvilken årgang
de er fra.

Kim Larsen

Fra : Trosborg

Dato : 01-08-02 02:03

"Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kyndige
> så se hvad det er for maskiner, og så ud fra det finde ud af hvilken

Hej Kim

Jeg er interesseret, specielt fordi jeg har en cykeæ som på et af
billederne.
Hvordan kommer jeg på?

Poul

Fra : Mythos

Dato : 01-08-02 15:37

> Jeg er interesseret, specielt fordi jeg har en cykeæ som på et af
> billederne.
> Hvordan kommer jeg på?
>
> Poul

Var mit skud helt ved siden af med at de er fra 80'erne ?

Kim Larsen

P.S. Når folk er færdige med at hente, må de meget gerne lige give besked.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 01-08-02 22:04

> Var mit skud helt ved siden af med at de er fra 80'erne ?

Og 80`erne og 90`erne er nok mere korrekt, GSX1100R`en er f.eks en 1990
model

På hvilken adresse/ftp downloader man på ?
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : jesper

Dato : 01-08-02 07:09

Også interesseret

Hilsen

Jesper>

Fra : Kim Hansen

Dato : 01-08-02 16:45

Jeg vil også gerne se med

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Jesper Klitsgaard

Dato : 03-08-02 08:51

Jeg er også intereseret.
Jesper K

Fra : Mythos

Dato : 04-08-02 11:44

Hej igen

Skulle der være nogen der stadig vil have dette katalog, så skal i bare sige
til.
Der har været nogle stykker der har hentet, men endnu flere der har forsøgt
sig, hvorfor man er hoppet fra, det ved jeg ikke, men kom bare en gang til,
der er åbent.

Kim Larsen

Fra : Jesper Klitsgaard

Dato : 05-08-02 18:07

Hej Kim
Jeg var åbentbart ikke hurtig nok, for jeg kan ikke komme ind, ægerligt at
du lukkede så hurtigt, sig til hvis du åbner igen.
Jesper K.

Fra : Mythos

Dato : 05-08-02 20:48

"Jesper Klitsgaard" <jk1@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Kim
> Jeg var åbentbart ikke hurtig nok, for jeg kan ikke komme ind, ægerligt at
> du lukkede så hurtigt, sig til hvis du åbner igen.
> Jesper K.

Nu kan jeg ikke lige huske om du har været der før, hvis ikke, så send mig
lige en mail, ellers er der åbnet for ftp'en, kun for din skyld

Kim Larsen

Fra : Mythos

Dato : 05-08-02 09:17

Hej igen

Så håber jeg at alle der ønskede kataloget har fået det, ellers må i lige
sige til.
Jeg lukker kontoen nu, så hvis der er nogen der mangler, må i lige give lyd
fra jer.

Kim Larsen

Fra : Armand

Dato : 05-08-02 12:37

> [...]
> lige sige til.
> Jeg lukker kontoen nu, så hvis der er nogen der mangler, må i lige

Så mangler vi blot at nogle af de pågældende oplyser mere præcist
hvilket katalog at det drejede sig om!

--
Armand.