Kompabilitet imellem aldrende PIII-500 Com~
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 01-08-02 00:49

Hej gruppe,

Er der nogle der har et bud på om det vil lykkedes mig at opgradere min
gamle Compaq Presario 5696 (kører s.v.v. AGP x2) med f.eks. et Geforce 3
Ti200 kort? Jeg tænker specielt på evt. problemer med Detonator drivere (da
jeg ikke kan få de nyere Detonator drivere til at køre - pc fryser ved
opstart - med mit nuværende TNT Viper550, selvom NVidia siger det burde
virke).

Er der nogle der har erfaring???

Mvh Lars Jakobsen

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 01-08-02 20:03

Skulle ikke være noget problem - har selv lavet dette på min gamle
P3-600mhz- skiftet et GF256DDR ud med GF3Ti200 og Agp-slot var også at 2xagp
typen..
Husk bare på at afinstallere din gamle grafikkort driver inden du sætter det
nye kort i. Brug det nye kort drivere og alt burde virke.
-Niels-

Lars Jakobsen <l.jakobsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JF_19.161$Hh6.2788@news.get2net.dk...