Børn har godt af at se blottere
Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-02 23:20

"Jakob Paikin" <jp@dklaw.dk> wrote in message
news:tipakuobl2sa6o0an1fsl1ij4dc35rrm1b@4ax.com...
VEDR EN SÆRLING, der klær sig nøgen i hestestald, hvor der kommer børn.

> Ring til politiet NU. Lad være med at overveje alle mulige
> "smarte"/hurtige løsninger - de giver jer bare problemer senere hen.

Hvis børnenes forældre er snerper, ville jeg ringe til politiet.

Ellers ville jeg søge en mindelig løsning, og er forældrene kloge vil de
sige at her oplever børnene i en ufarlig situation at se en pervers.

"Jeg er menneske og intet menneskeligt skal være mig fremmed" Cicero

Hvis jeg havde set en sådan særlig, evt onanerende, i hestestalden hvor jeg
kom som teenager, ville jeg ikke have overreageret som jeg gjorde, da jeg på
en busrejse i USA blev befamlet af en enlig, ufarlig ældre mand.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 02-08-02 06:58

Bo Warming <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

> [...]

Tager børn ikke skade på sjælen af at se en hestepik på over
en halv meter ?
Hvad er konsekvensen når en hingst får ufrivillige rejsning når
der er børn tilstede ? Politianmeldelse ?

--
Ejvind

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-02 09:27

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

> Tager børn ikke skade på sjælen af at se en hestepik på over
> en halv meter ?
> Hvad er konsekvensen når en hingst får ufrivillige rejsning når
> der er børn tilstede ? Politianmeldelse ?

Der var tale om en olding som brød ind i hestestalden, hvor børn undertiden
kom, og han klædte sig nøgen - og onanerede måske.

Selvfølgelig kan politianmeldelse være bedre end de foreslåede tæsk, men jeg
foreslog, at man snakkede med fyren - ligesom det er hadsk og ondskabsfuldt
at indgive klager mod mig, når man aldrig har forsøgt at vejlede præcist, så
er det ondt mod fællesskabet at spilde politiets tid og mobbe den uskadelige
afviger,
Man bør tackle alt med jævnbyrdig dialog, som Plan A

Sabina forklarer idag på dk.admin.netikette. at min påståede OT svarer til
hustruvold, så jeg skal være taknemlig, at een ud af snese af klager til
udbyder, er blevet kopieret til mig - bagefter.!

Jeg syns at hestestald-eksemplet er godt. Dialog først. Bekæmp hævnlyst. Og
hvis børn ser en mand onanere, så bliver de måske stærkere af det. Ved
pyromani, virusmailbombning o lign er der måske ikke tid til dialog , men
dss regeringen må snakke sig til rette om lidt proportionssans.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-08-02 10:00

> [...]

> svarer til hustruvold, så jeg skal være taknemlig, at een ud af snese
> af klager til udbyder, er blevet kopieret til mig - bagefter.!

hvor er det dog for en gang forvrænget og forkvaklet bræk du her
skriver.....
hold op med at lægge ord i min mund...
det er sku godt nok en fed gang bavvaskelse du her har gang i.....

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk