Band Of Brothers DVD
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 31-07-02 22:02

http://www.dvdfile.com/news/web_wire/press_release/titles/bandofbrothers.htm

Og med DTS !

Ved godt hvad jeg skal lave, nogle dage i November..

Thomas

Fra : KNL DtP

Dato : 31-07-02 22:14

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ved godt hvad jeg skal lave, nogle dage i November..

"Packaged in unique box sets, BAND OF BROTHERS will be available in a six disc,
embossed, metallic case, DVD collection for $119.99"

Pyhhh - det bliver da lige en 1000 kr. for BoB - men den serie fortjener da virkelig
også en fornem udgivelse. Perfekt som pre-julegave til sig selv

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 01-08-02 16:16

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
da virkelig
> også en fornem udgivelse. Perfekt som pre-julegave til sig selv

Og the bits har et billede af æsken. Den er godt nok dyr, men mon ikke den
er det værd?
http://www.digitalbits.com/#bros

Joakim

Fra : Mads J. Kristensen

Dato : 01-08-02 10:36

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote in message

http://www.dvdfile.com/news/web_wire/press_release/titles/bandofbrothers.htm

> Og med DTS !
> Ved godt hvad jeg skal lave, nogle dage i November..

SWEET !!! ... I want it ...

Har lige et lidt teknisk spørgsmål til gruppen.

Taget fra linket: "English closed-captioning and Spanish subtitles"

Hvad er forskellen på closed-captioning og subtitles?

---

Jan Richardy

"Hey, I'm telling you, the pigman is alive!"
.... more sein-quotes on www.richardy.dk

Fra : Jan Richardy

Dato : 01-08-02 10:39

"Mads J. Kristensen" <madskristensen@apallas.com> wrote in message
> Jan Richardy
>
> "Hey, I'm telling you, the pigman is alive!"
> ... more sein-quotes on www.richardy.dk

ooops. Havde lige glemt at en af mine venner havde brugt mit newsreader ...

Nu skulle mit navn være på igen ...

---

Fra : Morten DH

Dato : 01-08-02 10:47

"Mads J. Kristensen" <madskristensen@apallas.com> skrev i en meddelelse

> Har lige et lidt teknisk spørgsmål til gruppen.
>
> Taget fra linket: "English closed-captioning and Spanish subtitles"
>
> Hvad er forskellen på closed-captioning og subtitles?

Subtitles er undertekster, closed-captioning er undertekster for hørehæmmede
svjh...

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 01-08-02 16:15

"Morten DH" <FJERNmorten@drejoeFJERN.dk> wrote in message

> Subtitles er undertekster, closed-captioning er undertekster for
hørehæmmede
> svjh...

Og nogle gange ligger de ikek som et subtitle spor, men kræver en speciel CC
dekoder for at man kan se dem. Om det er tilfældet på BoB ved jeg ikek noget
om, men man kunen godt frygte det, da det jo er en tv-serie.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-08-02 19:43

http://www.dvdfile.com/site/faq/caption_guide/index.html

Fra : Zeki

Dato : 01-08-02 16:28

Lækkert, lækkert! Den bedste serie set længe og et meget realistisk
skildring af historiske fortællinger under 2. Verdenskrig.

Har faktisk tænkt mig at kreere min egen lille 'speciel edition' hvis jeg
får tid til det, en slags 3 timers helaftensfilm.

Zeki