Meet the Parents
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-02-01 12:51

Hvad synes I om denne film?

Jeg spørger, fordi selvom der da var en del ting, jeg fnes og grinede ad,
så var der samtidig mange scener, hvor jeg tænkte "dårlig smag", eller som
bare ikke fungerede af en eller anden grund. Til sidst blev min konklusion, at
det da virkelig bare var en rigtig dårlig film. Altsammen set før, og ikke engang
de Niro er særlig sjov. Jeg tror, de skulle have haft en englænder til at skrive
nogle sjovere scener.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Jonas Anderson

Dato : 16-02-01 13:47

On Fri, 16 Feb 2001, Peter Brandt Nielsen wrote:

> Hvad synes I om denne film?

Den var forudsigelig, grænsende til det kedsommelige.

-Jonas

Fra : Peter Jensen

Dato : 16-02-01 15:35

>Hvad synes I om denne film?

>de Niro er særlig sjov. Jeg tror, de skulle have haft en englænder til at skrive
>nogle sjovere scener.

Uha Uha... Smag er godt nok forskelligt..
Jeg syns den var rigtig sjov, om end nogle af dens jokes var
"klassiske". Englændere har ikke meget med humor at gøre efter min
mening. Det eneste sjove engelske jeg nogen sinde har set er Quest for
the holy grail.. end ikke andet Monty python er særligt sjovt..
Men det er jo heldigvis en smagssag..
Jeg syns dog at De Niro spillede rimeligt overbevisende, og han manden
(som jeg self. ikke kan huske hva hedder) spillede også godt. Han
virkede præcist så kikset, og klodset som der skulle til..

Hygge..

- Peter Jensen

Fra : Rune Bang Lyngsoe

Dato : 17-02-01 03:47

peter_dahl@hotmail.com (Peter Jensen) konkluderede:

>Uha Uha... Smag er godt nok forskelligt..

Nu du siger det. Jeg tillader mig fx at lægge mig temmelig tæt op af
den oprindelige poster (i overført betydning forstås); en mildt
underholdende film, men temmelig langt nede på listen over kommedier.
Og scenen hvor de Niro åbner Stillers kuffert vil jeg snarere kalde
gammel grænsende til det fortærskede end klassisk.

> han manden (som jeg self. ikke kan huske hva hedder) spillede også
> godt. Han virkede præcist så kikset, og klodset som der skulle til..

Det er her et af mine store problemer med filmen ligger. Efterhånden
som filmen skred frem brød jeg mig mindre og mindre om Stillers role.
Svigefuld og selvhævdede er det skudsmål jeg ville give. Og man kan
ikke engang sidde og nyde hvor galt det går ham, da der ikke
efterlades nogen tvivl om at det er en skabelonfilm hvor han får
prinsessen i enden.

    1000Kys&Kram

      Rune Lyngsø
--
------------------------------¬Sølystgade 42-----------------------------------
Disclaimer: The opinions expressed by the Department of Computer Science,

Fra : Peter Jensen

Dato : 17-02-01 05:04

hEJSA

> [...]
>ikke engang sidde og nyde hvor galt det går ham, da der ikke
>efterlades nogen tvivl om at det er en skabelonfilm hvor han får

Hmm.. Du har egenligt ret, det er ikke fordi man går og tror at han
ikke vil få prinsessen til sidst..
Jeg syntes dog bare stadig væk at der er en del originalt humor i
flimen.. Men smag er vel svært at diskutere..

Ha det rart.. Btw: Jeg anbefaler stadig denne film til alle...
Sammen med Road trip, og Dude, wheres my car.. Se den når den kommer
til Danmark!

Hygge..

Peter.........

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-02-01 11:42

"Rune Bang Lyngsoe"
> [...]
> ikke engang sidde og nyde hvor galt det går ham, da der ikke
> efterlades nogen tvivl om at det er en skabelonfilm hvor han får

Ja, gad vide om den ikke havde været bedre, hvis det faktisk gik HELT galt,
og han ikke fik damen og sådan noget. Lidt mere originalt, i hvert fald.