/ Forside / Interesser / Andre interesser / Religion / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Religion
#NavnPoint
mblm 1770
summer 1170
ans 1142
JanneP 1010
e.p. 880
Rellom 850
Teil 728
refi 645
o.v.n. 630
10  molokyle 587
Kristen ansigt!
Fra : Erik L


Dato : 31-07-02 20:50

IMHO; jeg syntes denne Nørrebro sag stænker af rendyrket kristendoms HYKLERI
fra MHs egne rækker.

Det er kun nogle få år siden Moses Hansens egen trossamfund skjulte
flytninger i Lemvig, fordi de ikke skulle sendes hjem til totur, fængsel MM.
Og det er kun få år siden de kristne elskede at tage sig af den muslimske
tilstrømning, endda med åbne arme.



Guds løfte, et løfte Gud ikke kan bryde er; (Citat) 5 Mos 28 v43 Den
fremmede, der bor hos dig, skal hæve sig højere og højere over dig, og du
skal synke længere og længere ned. v44 Han skal låne ud til dig, men du
skal ikke låne ud til ham; han skal blive hoved, og du skal blive hale. v45
Alle disse forbandelser skal komme over dig; de skal forfølge dig og nå dig,
til du er tilintetgjort, fordi du ikke adlød Herren din Gud og holdt de
befalinger og love, han gav dig,

Kun overgivelse til Gud kan hjælpe os alle, muslim og kristen.

Erik L



 
 
Cyril Malka (31-07-2002)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 31-07-02 22:03

"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i
news:3d483f49$0$1229$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> IMHO; jeg syntes denne Nørrebro sag stænker af rendyrket kristendoms
> HYKLERI fra MHs egne rækker.
> Det er kun nogle få år siden Moses Hansens egen trossamfund skjulte
> flytninger i Lemvig, fordi de ikke skulle sendes hjem til totur,
> fængsel MM. Og det er kun få år siden de kristne elskede at tage sig af
> den muslimske tilstrømning, endda med åbne arme.

Det kan komme som en overraskelse for dig, men flygtninger er ikke
nødvendigvis muslimer. Mange af dem er det rent faktisk ikke.

Ser du... Det kommer an på det land, de flygter fra!

--
Venligst

Cyril Malka


et-sect-era nr. 17 - Tema: Satanisme

http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

http://www.malka.dk -=- http://www.malka.info

Boerge Rahbech Jense~ (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 01-08-02 08:30

d. 31/07/02 23:03 skrev Cyril Malka på cyril@fjerndette.malka.dk i artiklen
Xns925CEA7F186E8cyrilmalka@193.252.19.141:

> Det kan komme som en overraskelse for dig, men flygtninger er ikke
> nødvendigvis muslimer. Mange af dem er det rent faktisk ikke.

Og omvendt: Alle muslimske indvandrere er ikke flygtninge. Det store problem
er familiesammenføringer.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen


Cyril Malka (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 01-08-02 11:54

Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> skrev i
news:B96EA798.437EA%brahbech@post8.tele.dk:


>> Det kan komme som en overraskelse for dig, men flygtninger er ikke
>> nødvendigvis muslimer. Mange af dem er det rent faktisk ikke.
> Og omvendt: Alle muslimske indvandrere er ikke flygtninge. Det store
> problem er familiesammenføringer.

Ja, langt de fleste muslimer er rent faktisk indvandrere. De blev hentet og
lokket til Danmark, de fik tilbudt statsborgerskab (op til krisen i 73) og
endnu for lidt tid siden (og stadig væk) laver de de job, danskerne ikke
vil røre ved.

Jeg kan huske, i mit studietid, da jeg arbejdede i rengøring om natten, 6
nætter ud af 7, 12 timer med rengøringsmaskiner og farlige produkter (PH
værdi op til 7,0 og naturligvis ingen masker!)...

Der var ikke mange danskere at se! De fik bistand og brokkede sig over de
udlændinge der tog deres job og deres kvinder eller "nassede på
systemet"...

Ak ja...

--
Venligst

Cyril Malka


et-sect-era nr. 17 - Tema: Satanisme

http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

http://www.malka.dk -=- http://www.malka.info

arc@na (01-08-2002)
Kommentar
Fra : arc@na


Dato : 01-08-02 12:23

Cyril Malka <cyril@fjerndette.malka.dk> wrote in
news:Xns925D835016323cyrilmalka@193.252.19.141:

> Jeg kan huske, i mit studietid, da jeg arbejdede i rengøring om
> natten, 6 nætter ud af 7, 12 timer med rengøringsmaskiner og farlige
> produkter (PH værdi op til 7,0 og naturligvis ingen masker!)...

pH 7.0 er nærmest neutralt.

--
Med venlig hilsen
arc@na (uddannet laborant)

Cyril Malka (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 01-08-02 18:07

"arc@na" <boss@nsa.gov> skrev i news:Xns925D888491BD0marsupilankangoroogo@
193.88.15.213:


> pH 7.0 er nærmest neutralt.

Hehe... Vi har lige snakket om vand derhjemme

Jo, det er PH 14, jeg mente: Opløsningsmidler til at fjerne polish fra
butiksgulv

--
Venligst

Cyril Malka


et-sect-era nr. 17 - Tema: Satanisme

http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

http://www.malka.dk -=- http://www.malka.info

arc@na (01-08-2002)
Kommentar
Fra : arc@na


Dato : 01-08-02 18:39

Cyril Malka <cyril@fjerndette.malka.dk> wrote in
news:Xns925DC2791895Fcyrilmalka@193.252.19.141:

>> pH 7.0 er nærmest neutralt.
> Hehe... Vi har lige snakket om vand derhjemme



Svjh er syreneutral pH ca. 6.5.

> Jo, det er PH 14, jeg mente: Opløsningsmidler til at fjerne polish
> fra butiksgulv

NaOH, Natriumhydroxyd, ætsnatron.... Uf! Men der skal du ikke have maske
på, bare beskyttelsesbriller og svære gummihandsker. Det fordamper ikke.
Og det er ikke organiske opløsningsmidler. Disse er meget volatile og
syreneutrale, og i øvrigt af en ganske anden strukturel opbygning.

Men vi er vist ret så ot, så hvis det er, har du jo min emailadresse.

--
Med venlig hilsen
arc@na

Cyril Malka (02-08-2002)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 02-08-02 17:27

"arc@na" <boss@nsa.gov> skrev i news:Xns925DC844FD4D2marsupilankangoroogo@
193.88.15.213:


> Svjh er syreneutral pH ca. 6.5.
>> Jo, det er PH 14, jeg mente: Opløsningsmidler til at fjerne polish fra
>> butiksgulv
> NaOH, Natriumhydroxyd, ætsnatron.... Uf! Men der skal du ikke have maske
> på, bare beskyttelsesbriller og svære gummihandsker.

Det havde vi da ikke Er du klar over hvor meget så nogle koster?

> Men vi er vist ret så ot, så hvis det er, har du jo min emailadresse.

Hehe Nu igen...

Jeps, jeg har

--
Venligst

Cyril Malka


et-sect-era nr. 17 - Tema: Satanisme

http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

http://www.malka.dk -=- http://www.malka.info

Erik L (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Erik L


Dato : 01-08-02 09:12


"Cyril Malka" <cyril@fjerndette.malka.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns925CEA7F186E8cyrilmalka@193.252.19.141...
> "Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i
> news:3d483f49$0$1229$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
>
> > IMHO; jeg syntes denne Nørrebro sag stænker af rendyrket kristendoms
> > HYKLERI fra MHs egne rækker.
> > Det er kun nogle få år siden Moses Hansens egen trossamfund skjulte
> > flytninger i Lemvig, fordi de ikke skulle sendes hjem til totur,
> > fængsel MM. Og det er kun få år siden de kristne elskede at tage sig af
> > den muslimske tilstrømning, endda med åbne arme.
>
> Det kan komme som en overraskelse for dig, men flygtninger er ikke
> nødvendigvis muslimer. Mange af dem er det rent faktisk ikke.

Men underforstået er det muslimske flygtninge/indvandre + 2 generation afkom
af disse, Nørrebro/MH sagen drejer sig om, Ikke ??

Erik L

>
> Ser du... Det kommer an på det land, de flygter fra!
>
> --
> Venligst
>
> Cyril Malka
>
>
> et-sect-era nr. 17 - Tema: Satanisme
>
> http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden
>
> http://www.malka.dk -=- http://www.malka.info



Boerge Rahbech Jense~ (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 01-08-02 09:41

d. 01/08/02 10:11 skrev Erik L på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
3d48ed43$0$1252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

>
> "Cyril Malka" <cyril@fjerndette.malka.dk> skrev i en meddelelse
> news:Xns925CEA7F186E8cyrilmalka@193.252.19.141...

> Men underforstået er det muslimske flygtninge/indvandre + 2 generation afkom
> af disse, Nørrebro/MH sagen drejer sig om, Ikke ??

Formodentlig også ateisterne.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen


Erik L (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Erik L


Dato : 01-08-02 09:59


"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:B96EC0B7.43848%brahbech@post8.tele.dk...
> d. 01/08/02 10:11 skrev Erik L på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
> 3d48ed43$0$1252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
>
> >
> > "Cyril Malka" <cyril@fjerndette.malka.dk> skrev i en meddelelse
> > news:Xns925CEA7F186E8cyrilmalka@193.252.19.141...
>
> > Men underforstået er det muslimske flygtninge/indvandre + 2 generation
afkom
> > af disse, Nørrebro/MH sagen drejer sig om, Ikke ??
>
> Formodentlig også ateisterne.

Den forstår jeg ikke ????

Erik L

>
> Med venlig hilsen
>
> Børge Rahbech Jensen
>



Boerge Rahbech Jense~ (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 01-08-02 10:29

d. 01/08/02 10:58 skrev Erik L på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
3d48f835$0$1256$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Den forstår jeg ikke ????

Det er ikke kun muslimerne, der kan føle sig provokeret af et kors på
Nørrebro. Det vil sikkert også provokere de autonome voldsomt.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen


Erik L (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Erik L


Dato : 01-08-02 10:33


"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:B96ECBE6.4386C%brahbech@post8.tele.dk...
> d. 01/08/02 10:58 skrev Erik L på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
> 3d48f835$0$1256$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
>
> > Den forstår jeg ikke ????
>
> Det er ikke kun muslimerne, der kan føle sig provokeret af et kors på
> Nørrebro. Det vil sikkert også provokere de autonome voldsomt.

Åhhh, læg en hel del Struerboer til

Erik L

>
> Med venlig hilsen
>
> Børge Rahbech Jensen
>



Boerge Rahbech Jense~ (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 01-08-02 12:33

d. 01/08/02 11:33 skrev Erik L på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
3d49004d$0$190$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Åhhh, læg en hel del Struerboer til

På Nørrebro? Det har da været en venstreorienteret og anarkistisk højborg de
seneste 30 år.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen


Erik L (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Erik L


Dato : 01-08-02 15:02


"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:B96EE37C.438B0%brahbech@post8.tele.dk...
> d. 01/08/02 11:33 skrev Erik L på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
> 3d49004d$0$190$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
>
> > Åhhh, læg en hel del Struerboer til
>
> På Nørrebro? Det har da været en venstreorienteret og anarkistisk højborg
de
> seneste 30 år.

Hi, hvor du kan dreje vride og twiste det danske sprog

Du skrev; Det er ikke kun muslimerne, der kan føle sig provokeret af et
kors på Nørrebro

Jeg skerv; Åhhh, læg en hel del Struerboer til

Det skyldes at vi i Struer ikke gider høre om MH og Nørrebro, du kan selv
vælge hvad du mener er mest intetsigende. Giv dog Nørrebro til Muslimerne og
giv dem hele jæveleøen i tilgift.

ErikL

>
> Med venlig hilsen
>
> Børge Rahbech Jensen
>



Boerge Rahbech Jense~ (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Boerge Rahbech Jense~


Dato : 01-08-02 15:12

d. 01/08/02 16:02 skrev Erik L på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
3d493f64$0$149$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hi, hvor du kan dreje vride og twiste det danske sprog

Ja, mon ikke.

> Det skyldes at vi i Struer ikke gider høre om MH og Nørrebro, du kan selv
> vælge hvad du mener er mest intetsigende.

Jeg forholdt mig ikke til, hvem der ikke gider høre mere om MH og Nørrebro.
Jeg forholdt mig til hvem, der kunne have lyst til at vælte korsene og stene
Moses Hansen.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen


Erik L (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Erik L


Dato : 01-08-02 21:39


"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:B96F0E4E.438FA%brahbech@post8.tele.dk...
> d. 01/08/02 16:02 skrev Erik L på eriklarsen@oncable.dk i artiklen
> 3d493f64$0$149$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
>
> > Hi, hvor du kan dreje vride og twiste det danske sprog
>
> Ja, mon ikke.
>
> > Det skyldes at vi i Struer ikke gider høre om MH og Nørrebro, du kan
selv
> > vælge hvad du mener er mest intetsigende.
>
> Jeg forholdt mig ikke til, hvem der ikke gider høre mere om MH og
Nørrebro.
> Jeg forholdt mig til hvem, der kunne have lyst til at vælte korsene og
stene
> Moses Hansen.

Er det MH trækors med et hjul underså betaler jeg glædeligt 10 l benzin og
en kæde-saven.

Erik L

>
> Med venlig hilsen
>
> Børge Rahbech Jensen
>



arc@na (03-08-2002)
Kommentar
Fra : arc@na


Dato : 03-08-02 11:42

"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> wrote in
news:3d499c79$0$1698$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Er det MH trækors med et hjul underså betaler jeg glædeligt 10 l
> benzin og en kæde-saven.

Rart at se lidt humoristisk sans...

--
Med venlig hilsen
arc@na

Cyril Malka (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 01-08-02 11:57

"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i
news:3d48ed43$0$1252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:


> Men underforstået er det muslimske flygtninge/indvandre + 2 generation
> afkom af disse, Nørrebro/MH sagen drejer sig om, Ikke ??

Indvandrer og flygtninge er to forskellige ting.

"Indvandrer" 1. og 2. generation (man bliver åbenbart aldrig helt dansk!) er
også forskellige... Der er mange forskellige lande rundt om Danmark, folk kan
indvandre fra.

Flygtninger er ligeledes forskellige afhængigt af hvilken land, de flygter
fra. At anklage en iransk flygtning for at udsprede Islam kan ligne at
anklage en jøde under anden verdenskrig for at udsprede nazismen...

--
Venligst

Cyril Malka


et-sect-era nr. 17 - Tema: Satanisme

http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

http://www.malka.dk -=- http://www.malka.info

Nielsen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Nielsen


Dato : 01-08-02 01:35


Erik L skrev:


> Guds løfte, et løfte Gud ikke kan bryde er; (Citat) 5 Mos 28 v43 Den
> fremmede, der bor hos dig, skal hæve sig højere og højere over dig, og du
> skal synke længere og længere ned. v44 Han skal låne ud til dig, men du
> skal ikke låne ud til ham; han skal blive hoved, og du skal blive hale.
v45
> Alle disse forbandelser skal komme over dig; de skal forfølge dig og nå
dig,
> til du er tilintetgjort, fordi du ikke adlød Herren din Gud og holdt de
> befalinger og love, han gav dig,
>
> Kun overgivelse til Gud kan hjælpe os alle, muslim og kristen.
>
> Erik L

- og Jesus sagde "jeg var fremmed og I tog ikke imod mig..... osv."

Med det hele i perspektiv, i hvert fald som kristen, synes jeg ovennævnte
virker lidt som misbrug af GT. Jesus gjorde op med megen hårdhjertethed fra
GT.
Jeg ved udmærket godt, at jeg så kan få skyld for at misbruge Jesu ord om
'at være fremmed og tage imod eller ej', men det er heller ikke kun det det
drejer sig om.

Det slemme ved hele denne debat er, at mange som kalder sig 'gode kristne',
jo slet ikke tror på den Jesus (og dermed heller ikke på den kristne lærdom,
som de uvidende forsvarer), som Det Nye Testamente taler om. Det er et
problem. Jeg har set hadet fra de 'såkaldt gode kristne' - og det er endda
selvom pgl. ikke er muslim, men grundet en anden hudfarve (som vi danskere
prøver at grille os til ved stranden hver sommer). Altså en nedgørelse af
andre mennesker fordi man automatisk slutter, at hvis det er en 'mørklødet',
ja, så er han da muslim. Og jeg ved hvad jeg taler om i denne forbindelse.
Jeg er dansk, men har en lidt mørkere teint en majoriteten af danskere,
mørkt hår, brune øjne og hvad der svarer til en pæn solbrændt ud. Ofte
forveksles jeg med en udlænding... og jeg har sandelig oplevet et direkte
had fra mine egne landsmænd. Der var engang en der ikke kunne dy sig og
begyndte at komme med skældsord, lige indtil jeg vendte mig op og spurgte
hvad han bildte sig ind. Da han erfarede at jeg var pæredansk, begyndte han
at undskylde og sige '....øh, ahem.. undskyld jeg troede du var... osv. Men
okay, jeg fik ham sat godt og grundigt på plads, men jeg har da oplevet
noget tilsvarende fra andre også. Der hvor jeg vil hen er, at det er
beklageligt når især de, som har været kendt for at være karismatiske
kristne hopper med på den der bølge.

Moses Hansen kender jeg så rigeligt til helt tilbage fra firserne. Han har
altid været opmærksomhedssøgende. Før var han i korstog mod pornoen - det
gav ikke den vilde omtale i længden... så kom det vildt ondskabsfulde
fremmedhad... så var Mogens der straks... fordi her får han opmærksomhed,
fordi mange danskere er så optaget af dette her, at de rent faktisk glemmer
alt det andet skidt politikerne går og laver til dagligt - og som rent
faktisk har betydning for danskerne. Jeg synes Mogens skulle rejse til
Israel (som han dog har gjort masser af gange), men denne gang til
brændpunktet, hvor der sker noget. Her burde han jo så forkynde hans
forkyndelse, som jeg mener er længere og længere væk fra alt der har med
kærlighed at gøre, og slet ikke har noget med kristendom at gøre. Hvis han
gik grundigt til værks, ville han opdage, at jøderne rent faktisk ikke
ligefrem elsker de kristne, men grundlæggende er imod kristendommen. Nuvel,
det er muslimerne jo også, men at favorisere Israel så meget uanset hvad der
sker dernede, virker noget overdrevent - også selvom jeg godt er klar over,
at Israel rent faktisk tilhører israelerne og at de er Guds folk osv. Men
faktum er, at selvom en del vel en dag skal omvende sig, har de altså ikke
gjort det endnu, så hvad angår israelerne og palæstinenserne er de stort se
lige gode om det på nuværende tidspunkt. Her burde man måske lige prøve at
tænke på menneskene dernede, på begge sider selvfølgelig.

Som kristen har jeg en tendens til at favorisere israelerne, men som
menneske _og_ kristen er mit syn lidt mere nuanceret. I øvrigt synes jeg det
er latterligt, at Mogens vil føre krigen heroppe. Tag dog derned i stedet,
hvis man så gerne vil bekæmpe muslimerne eller Islam. Alt andet er kun
usikkerhed på ens egen kristendom og misbrug af det hellige evangelium. Ja,
Jesus Kristus er Herre og Sandheden, og netop derfor bør man ikke gøre ting,
som blot skaber en frygtelig ballade, som så igen får danskerne til at sige:
ja, der kan I bare se hvor slemme de muslimer er. Desværre tror Mogens
han kan få folk til at omvende sig ved denne demonstration, men hvis jeg
ikke var kristen og ikke kendte noget til kristendommen og stiftede
bekendtskab med den via Mogens Hansen, ville jeg nok ikke mene den var noget
for mig. Godt det er Helligånden og ikke Mogens Moses der overbeviser verden
om synd, for han lader til at være gledet for langt væk fra det han snakker
så meget om. Når jeg ser og hører ham, er det ikke kærlighed og tro jeg ser,
men et billede på egoet når det er værst.

Nielsen



Anders Peter Johnsen (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 01-08-02 01:41


"Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:3d483f49$0$1229$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kun overgivelse til Gud kan hjælpe os alle, muslim og kristen.

Jeg elsker muslimernes "Inshallah".

"Guds Vilje Ske"

Hvis det sker, er det Guds Vilje, hvis det IKKE sker er dèt også Guds Vilje.

Dèt er hengivelse.

Erkendelsen af at vore liv er i Guds Hænder.

En sund underdanighed, som jeg virkelig respekterer muslimerne for.

Engang imellem skal man knæle.

--
Mvh
Anders Peter Johnsen



Erik L (01-08-2002)
Kommentar
Fra : Erik L


Dato : 01-08-02 09:16


"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3d4883a2$0$142$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Erik L" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d483f49$0$1229$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Kun overgivelse til Gud kan hjælpe os alle, muslim og kristen.
>
> Jeg elsker muslimernes "Inshallah".
>
> "Guds Vilje Ske"
>
> Hvis det sker, er det Guds Vilje, hvis det IKKE sker er dèt også Guds
Vilje.
>
> Dèt er hengivelse.
>
> Erkendelsen af at vore liv er i Guds Hænder.
>
> En sund underdanighed, som jeg virkelig respekterer muslimerne for.
>
> Engang imellem skal man knæle.

Ja, der er ikke meget forskeld på Muslimer og Kristne hvad "Guds vilje "
angår, de kristne beder også på deres knæ " Din vilje ske på Jorden som i
himmelen" og derefter gør de hvad de fan` de vil.

Erik L

>
> --
> Mvh
> Anders Peter Johnsen
>
>



Bo Warming (03-08-2002)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-08-02 00:46

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> wrote in message
news:3d4883a2$0$142$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis det sker, er det Guds Vilje, hvis det IKKE sker er dèt også Guds
Vilje.
> Dèt er hengivelse.
> Erkendelsen af at vore liv er i Guds Hænder.
> En sund underdanighed, som jeg virkelig respekterer muslimerne for.
> Engang imellem skal man knæle.

sTENALDER RELIGION nedgør mennesker til robotter, der lar sig styre af
præster.

Grunden til sult i musliske lande, er at de intet teknisk evner, for når
olien ikke vil komme op af ørknen, så er det fordi Vesten er vantro, og de
vil ikke selv lære teknik og bedre deres liv - alt står i Gud faders hånd,
så flertallet fordummes. Derfor er de ikke integrable i Danmark, og alle bør
udvises.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste