Køb af muremester villa
Fra : Peter Koch

Dato : 31-07-02 20:08

Hejsa.

Vi påtænker os at købe en gammel klassisk muremestervilla fra 20'erne eller
30'erne. Men jeg kan næsten regne ud at der må være mange faldgrupper og
mange ting man skal være særlig opmærksom på når man kigger på denne type
gamle huse. Desværre er jeg ikke særlig byggekyndig.

Hvis der er nogen der har et par gode råd til hvad man skal være særlig
opmærksom på, og hvad man kan gøre for at sikre sig at man ikke køber
"katten i sækken" så vil jeg være taknemlig.

Hilsen Peter

Fra : Erik Olsen

Dato : 31-07-02 21:14

"Peter Koch" <peter@kofod-koch.dk> skrev i en meddelelse news:ai9cjf$24de$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> opmærksom på, og hvad man kan gøre for at sikre sig at man ikke køber
> "katten i sækken" så vil jeg være taknemlig.

Jeg kan kun opfordre til at få jeres egen bygningssagkyndige med på inspektion,
når I først har fundet et hus I godt kunne tænker jer. De par tusinde som vi har givet
i honorar, har været godt givet ud.

Venlig hilsen
Erik Olsen