hvor tør man spørge..??
Fra : Egon Wille

Dato : 31-07-02 17:02

jeg har problemer men en fræsermotor - i hvilken NG kan jeg spørge til
råds..??
mvh, egon

Fra : Michael Petersen

Dato : 31-07-02 21:19

Egon Wille skrev i meddelelsen ...
>jeg har problemer men en fræsermotor - i hvilken NG kan jeg spørge til
>råds..??

jeg ville godt turde spørge her

hvis der ikke er tilstrækkeligt med motorkyndige her, så prøv
forsigtigt i news:dk.fritid.bil
der har før været en traktor på besøg, og i DFB bider de oftest kun
hovedet af folk, der vil købe eller sælge et eler andet..

hvad er problemet ? hvad er det for en motor ?
2 / 4 takt ? benzin / diesel ?

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post

Fra : Erik Olsen

Dato : 31-07-02 21:22

"Michael Petersen" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er problemet ? hvad er det for en motor ?
> 2 / 4 takt ? benzin / diesel ?

.... eller en elmotor (f. eks. på en fræsemaskine til metalbearbejdning).

Det hjælper at være mere præcis.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-08-02 12:34

On Wed, 31 Jul 2002 22:19:11 +0200, "Michael Petersen"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>der har før været en traktor på besøg, og i DFB bider de oftest kun
>hovedet af folk, der vil købe eller sælge et eler andet..

Næ,næ - de bliver tilbudt skumbananer e.l.

Fly

Fra : Egon Wille

Dato : 31-07-02 23:20

> hvad er problemet ? hvad er det for en motor ?
> 2 / 4 takt ? benzin / diesel ?
Hej Michael,
det er en lille B&S 3 HP på min fræser.
Den startede upåklageligt hele efteråret, og har siden stået ubrugt. Nu er
der pludselig ingen gnist i tændrøret.
Tændrøret er prøvet på plæneklipperen og fungerer fint.
Nogen ideer...????

Fra : Egon Wille

Dato : 31-07-02 23:27

Jeg glemte lige at sige, at det er en benzin motor
mvh, egon

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-08-02 21:49

Egon Wille skrev i meddelelsen ...
>Jeg glemte lige at sige, at det er en benzin motor
>mvh, egon

jepser, derfor tændrøret, kan se at Michael Olsen har skrevet et yderst
fornuftihgt svar til dig
prøv det, som de siger i reklamen

Fra : Michael Olsen

Dato : 01-08-02 19:38

"Egon Wille" <ew@image.dk> wrote in message news:aibg69$g6b$1@sunsite.dk...
> [...]
> der pludselig ingen gnist i tændrøret.
> Tændrøret er prøvet på plæneklipperen og fungerer fint.

Har samme problem hvert år med min plæneklipper, da den står ude hele året.
Problemet løses ved at rengøre platinet.
Afmonter skjoldet( ved ikke hvad korrekt navn er ) ,den hvor startsnoren
sidder på.
Af med svinghjulet,platinet sidder beskyttet under en aluminium dæksel,
rengør med platinfil eller smergellærred.
Hilsen
Michael

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 31-07-02 21:24

On Wed, 31 Jul 2002 18:01:40 +0200, "Egon Wille" <ew@image.dk> wrote:

>jeg har problemer men en fræsermotor - i hvilken NG kan jeg spørge til
>råds..??

Der plejer gerne at komme kvalificerede svar i denne gruppe. Så prøv
bare at spørge løs her

http://www.gartneriet.dk

Fra : Niels Olsen

Dato : 01-08-02 10:03

"Egon Wille" <ew@image.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har problemer men en fræsermotor - i hvilken NG kan jeg spørge til
> råds..??
> mvh, egon

Spørg du bare løs her. Vi har før klaret lignende problemer.

MVH Niels

Fra : Claus Christensen

Dato : 01-08-02 13:23

GODT NIELS
folk er da velkommen til at spørge hvis de tør
claus

Fra : Niels Olsen

Dato : 01-08-02 21:19

"Claus Christensen" <cpc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> GODT NIELS
> folk er da velkommen til at spørge hvis de tør
> claus

MVH Niels