Ischias
Fra : NDan

Dato : 31-07-02 19:29

Gode råd mod smerter fra ischiasnerven efterlyses

Fra : all4you.dk

Dato : 31-07-02 20:25

"NDan" <kaj.nielsen@c.dk> skrev i en meddelelse
> Gode råd mod smerter fra ischiasnerven efterlyses

De er der for at fortælle dig at du står i en situation hvor du abitions
eller arbejdsmæssigt bestemt ikke bryder dig om at være. Der er ved at ske
noget hvad dit arbejde eller hvad dine abissioner angår som du ikke helt kan
overskue konsekvensen af - hvad skal jeg.!

Når du har taget en beslutning så går dine spændinger over uanset om de
sidder i ryggen eller i benet.!
......og "årsager" til Iskiassmerter går oftes over af sig selv, da de har en
karakter der SKAL og BLIVER løst.!

.....men du kan ligeså godt selv hjælpe til og få det overstået noget
hurtigere.!

Hvis du kan nikke genkendende til dette kan du jo beskrive situationen og få
et yderligere råd i den rigtige retning.!

Jan

Fra : Auryn

Dato : 16-08-02 10:17

"all4you.dk" skrev d. 31-07-02 20:25 dette indlæg :

> [...]
og få
> et yderligere råd i den rigtige retning.!

Kære K
Der kan sagtens være noget om det Jan skriver, men blive vi i den
fysiske verden, og der er smerterne som Ischias smerter jo er, vil det
selvfølgelig være forløsende at finder årsagen til at du netop har
smerterne der, og det kræver et stykke tænke og erkendelsesarbejde,
(hårdt arbejde) men ind til da, kan du i et glas vand ca. ½ L. dryppe 3
dråber 3dobbelt salmiaksperitus, og drikke vandet, dette kan du gentage
et par gange om dagen. Jeg henviser til bl.a. Carsten Vagn Hansen i
Spørg om sundhed.

Auryn

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 14-08-02 20:19

Hej,

Kan du ikke beskrive lidt nærmere hvor smerterne er, hvordan de er
(konstante/varierende), hvor gammel du, lidt om hvad du laver og om du har
haft det før osv.

Mvh
Thomas Jensen
B. Sc Klinisk biomekanik