Sex med eks'en, selvom hun har mødt ny fyr~
Fra : Ally

Dato : 31-07-02 18:34

Hej i sommervarmen!

Min eks, som jeg kom (godt nok kortvarigt sammen med indtil for 2 måneder
siden), har vist interesse for at være sammen med mig seksuelt. Vi har endnu
ikke været seksuelt sammen siden bruddet, og til at starte med var jeg
ligeså interesseret, hvis vi kunne fortsætte seksuelt. Men nu er hun begyndt
at date en ny fyr. Der er intet jalousi fra min side overhovedet, tværtimod,
men hun viser stadig interesse i at være sammen med mig. Jeg har bare ikke
lyst mere af 2 årsager: Dels den egoistiske; jeg vil ikke bare vare en fyr i
rækken... dels fordi jeg ikke vil bedrage hendes nye fyr.

Hvad gør jeg? Er der nogen, der har erfaringer på det punkt? Jeg har stadig
lyst til hende som sådan, men ikke, når hun dater en anden fyr. Det synes
jeg er forkert.

Knus fra Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 31-07-02 18:59

Hey Ally
"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i sommervarme
[ snip]

> [...]
har stadig
> lyst til hende som sådan, men ikke, når hun dater en anden fyr.

Du fortæller simpelthen din Eks hvordan du har det. Hvordan dine
følelser er omkring dette.

Jeg ville personligt aldrig indlade mig på at være degraderet til
en sådan reservesex partner hvis nu alt andet slår fejl - no way
José

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Ally

Dato : 31-07-02 18:58

Hej Jomfru!

> [...]
> Jeg ville personligt aldrig indlade mig på at være degraderet til
> en sådan reservesex partner hvis nu alt andet slår fejl - no way

Jeg er glad for, at du også har det sådan. Dels føler jeg det forkert i
forhold til hendes nye date... men jeg føler mig virkelig også som et nummer
i rækken! Hvis jeg selv havde datet en anden pige, så ville jeg ikke være
sammen med eks'en af samme årsager.

Hun kommer her til aften, så hvis det kommer på tale, så fortæller jeg hende
som landet ligger

De venligste sommervarmehilsener

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 31-07-02 19:12

> [...]
som et nummer
> i rækken! Hvis jeg selv havde datet en anden pige, så ville jeg

Jeg er helt enig - for mig virker det sådan lidt, som om hun ikke
har givet ordentligt slip på dig endnu, og gerne vil ha dig sådan
lidt i baghånden. Hvis du gerne vil ha hende, var det måske en ide
at skynde dig og finde en sød pige at date - så sagens alvor går
op for hende *Smiler lidt skælmsk*

> Hun kommer her til aften, så hvis det kommer på tale, så
fortæller jeg hende
> som landet ligger

Flot.

> De venligste sommervarmehilsener
>
> Ally

Pyyyyh, ja det er kun vejr til en dukkert - selv om vi HAR været
dernede idag *G*

Kærlige hilsner
J¤mfruen) der bliver så KÅD af bølgen den
blå

Fra : Ally

Dato : 01-08-02 10:54

> [...]
>
> Jeg er helt enig - for mig virker det sådan lidt, som om hun ikke
> har givet ordentligt slip på dig endnu, og gerne vil ha dig sådan

Det er egentlig også sådan, det virker på mig. Hun har direkte sagt, at hun
gerne ville have, vi kunne "være sammen". Men i går kom det ikke på tale,
sikkert fordi jeg på forhånd havde sagt, hun ikke kunne overnatte

> Hvis du gerne vil ha hende, var det måske en ide
> at skynde dig og finde en sød pige at date - så sagens alvor går
> op for hende *Smiler lidt skælmsk*

Hehe... du ER vist skælmsk Jeg har lagt "datening" på hylden for en
stund... men jeg tror nu også, hun har forstået det efter i går.

> fortæller jeg hende
> Flot.

Okay... jeg fik ikke sagt det direkte... men indirekte ved, at hun ikke
kunne overnatte (p.g.a. at jeg ikke havde noget rent sengetøj *GG*).

> Pyyyyh, ja det er kun vejr til en dukkert - selv om vi HAR været
> dernede idag *G*

35 grader som top i haven!

> Kærlige hilsner
> J¤mfruen) der bliver så KÅD af bølgen den
> blå

Jeg bliver kåd af, at jo varmere det bliver, jo mindre tøj har piger på...
jeg ELSKER varme og sommer

K.h.

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : John Sahl

Dato : 31-07-02 19:01

Ally <quincy_md@hotmail.com> wrote:
> Hvad gør jeg? Er der nogen, der har erfaringer på det punkt? Jeg har
> stadig lyst til hende som sådan, men ikke, når hun dater en anden
> fyr. Det synes jeg er forkert.

Dater eller er kæreste med? Der er vel en stor forskel eller hvad?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 25.000kr til at forsøde sommeren med.

Fra : Ally

Dato : 31-07-02 19:03

> Dater eller er kæreste med? Der er vel en stor forskel eller hvad?

Ja, der er forskel. Jeg ved faktisk ikke, om de er kærester, eller om de kun
dater. Det er jo svært at definere. Umiddelbart skulle jeg mene, der er
meget tæt på "kærestestadiet" Men uanset hvad, så ændrer det ikke ved
min lyst. Hun ser en anden fyr, og er seksuelt sammen med ham.

K.h.
Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : John Sahl

Dato : 31-07-02 20:27

> [...]
> mene, der er meget tæt på "kærestestadiet" Men uanset hvad, så
> ændrer det ikke ved min lyst. Hun ser en anden fyr, og er seksuelt

Hvis du ikke har lyst så sig fra. Men gently

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-07-02 22:11

> [...]
stadig
> lyst til hende som sådan, men ikke, når hun dater en anden fyr. Det synes

Dèt har jeg prøvet gennem flere år.

Lad være.

Hun skal kunne bestemme sig for om det er DIG hun vil have eller ej, men så
bør hun fand'me også tage sig sammen og træffe et valg!

Det andet duer ikke. Jeg gider ikke at skulle høre på at eens kvinde i
virkeligheden er en anden mands, forstået på den måde at hun begynder at
fortælle dig dybt og inderligt om sti NUVÆRENDE forhold.

Jeg troede også at det gik i længden.

Men så fandt hun en fyr, hun blev gravid med.

End of THAT story.

Forestil dig, hvordan du ville have det efter gennem 5 år at have været
"bollevenner" og man egentlig havde håbet på engang at gifte sig med hende?

Som sagt: Lad være.

Medmindre du er masochist, selvfølgelig! ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Ally

Dato : 01-08-02 21:06

> Dèt har jeg prøvet gennem flere år.
> Lad være.

Det har jeg også valgt at gøre.

> Hun skal kunne bestemme sig for om det er DIG hun vil have eller ej, men

> bør hun fand'me også tage sig sammen og træffe et valg!

Der er ikke tale om forhold mere. Det var mig, der stoppede forholdet, og
det står jeg ved. Det er udelukkende det seksuelle, der er tale om.

> Forestil dig, hvordan du ville have det efter gennem 5 år at have været
> "bollevenner" og man egentlig havde håbet på engang at gifte sig med
hende?

Det vil jeg ikke kunne håbe, for jeg ikke er interesseret i et forhold. Jeg
er simpelthen ikke forelsket i hende, så det gør det jo noget nemmere.

> Som sagt: Lad være.

Det gør jeg også

> Medmindre du er masochist, selvfølgelig! ;-D

Det er jeg faktisk, så måske.... naaahh *GGG*.

Hilsen

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : ulla

Dato : 04-08-02 09:35

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "bollevenner" og man egentlig havde håbet på engang at gifte sig med
hende?

> Lad være.
>
> Ja tak, den situation kan jeg også snakke med på. Det gik først op for mig
efter ½ år,
at min såkaldte kæreste kun brugte mig som bolleven selvom han svor guld og
grønne skove, og fortalte 10.000 gange at han elskede en, jeg blev gravid
med ham og drømte om kirkebryllup og om at blive gammel sammen med ham.
Desværre viste det sig at han egentlig hele tiden havde boet sammen med sin
ekskæreste som han højt og helligt svor at være flyttet fra.

Nej tak, den slags fører kun til ulykkelige stunder, og er det helt ærligt
det værd. Jeg har nu mødt en anden og har besluttet mig for at opdager jeg
at jeg ikke er andet end en bolleven for ham også er jeg den der er skredet.
Jeg skal ikke have noget klinket mere.

med venlig hilsen

en der er blevet klogere

Fra : Mic

Dato : 31-07-02 22:38

> Hej i sommervarmen!

*støn*

> [...]
> lyst mere af 2 årsager: Dels den egoistiske; jeg vil ikke bare vare en fyr
> rækken... dels fordi jeg ikke vil bedrage hendes nye fyr.

Du gør havd du har lyst til. Ikke noget med et medlidenhedsbol, fordi hun
ynker efter det, og du er liderlig. Hvis du altså ikke har lyst-lyst.

> Hvad gør jeg? Er der nogen, der har erfaringer på det punkt? Jeg har
stadig
> lyst til hende som sådan, men ikke, når hun dater en anden fyr. Det synes
> jeg er forkert.

Jeg er jo et svin, så jeg havde nok hoppet på, alene for
underholdningsværdiens skyld. Men kan du ikke gøre det, og have det fint med
det bagefter, så lad være. Jeg har lavet slige numre flere gange end jeg har
gidet holde styr på, og aldrig haft andre problemer med det, end at skulle
forklare en ophidset fyr eller to, hvorfor jeg "boller md hans nye kæreste".
Kommer de tilbage, er der jo som regel et eller andet men kan byde på, som
den nye åbenbart ikke kan....

Mic

Fra : Henning

Dato : 01-08-02 18:17

"Mic" <mico@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er jo et svin, så jeg havde nok hoppet på, alene for
> underholdningsværdiens skyld.

Hvis jeg ikke omgående var blevet involveret
i min nuværende kone, dengang jeg forlod min
X ville jeg sagtens have kunne gøre det samme,
for uanset hvor meget hun hadede mig, begærede
hun mig stadig seksuelt og lagde op til det hver
gang vi havde kontakt i forbindelse med separationen
og des uagtet hun samtidig kneppede sin røv i laser
med adskillige fyre, for at finde en ny partner *GGG*

Men ærligt, det var kun i fantasien, jeg ville have gjort
det, for færdig er færdig

MVH
Henning

Fra : Ally

Dato : 01-08-02 21:03

> Jeg er jo et svin

Hehe... det ved jeg godt

> [...]
kæreste".
> Kommer de tilbage, er der jo som regel et eller andet men kan byde på, som

Jeg havde gjort det, hvis hun ikke havde fået en ny kæreste. Men det er dét,
der gør forskellen for mig, primært fordi jeg ikke gider føle mig som et
nummer i rækken af mænd... men også p.g.a. den nye kæreste. Jeg vil gerne
være noget særligt for den pige, jeg går i seng med, og ikke bare "en af
bollevennerne". Men jeg er jo også en blød mand (TM) *G*

De venligste hilsener

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-08-02 17:45

Ally skrev:

Hej Allan

> Hehe... det ved jeg godt

Du tager fejl, det er blot en facade, eventuelt kan man kalde det en
arbejdsskade.

Han er ligeså blød indvendig som vi andre, jeg har set ham sammen med
hans børn, set det forskrækkede glimt i øjet da en af pigerne faldt ned
fra forhindringsbanen på legepladsen.

Mic er menneskelig.

Tonen mellem far og børn var godt nok lidt mere rå end jeg er vant til,
men sådan er det jo generelt i hovedstaden og omegn og jeg lever for-
holdsvist beskyttet i Århus, der var dog ingen tvivl om følelserne par-
terne imellem.

Sludder, du ville gøre det for at bevise en pointe overfor hende.

> Jeg havde gjort det, hvis hun ikke havde fået en ny kæreste.

Godt for dig, der er et klap i måsen på vej med tankeoverførsels-
posten.
--
Juhuu, så er der fredagsøl med tøserne fra løn og personaleafdelingen.

Fra : Mic

Dato : 02-08-02 19:47

> Du tager fejl, det er blot en facade, eventuelt kan man kalde det en
> arbejdsskade.

Hm. Skader. Fandens til møgfugl. I flæng kan nævnes: Vandskaden, Rygskaden
og Hjerneskaden der ses sjældent forekommende hos en bestemt
befolkningsgruppe...

> Han er ligeså blød indvendig som vi andre, jeg har set ham sammen med
> hans børn, set det forskrækkede glimt i øjet da en af pigerne faldt ned
> fra forhindringsbanen på legepladsen.

Jeg opponerer. Jeg skal gerne vedkende mig ikke at være stenhård, men ligeså
øllebrødsbarmhjertigt blød som jeg finder at en alt for stor del af mine
medmennesker er, vil jeg sgutte have påstemplet mig.
Og selvfølgelig har jeg da et blødt punkt for mine piger. Der i øvrigt først
skal påregne at få lov til at flytte hjemmefra, når de som jomfruer har
passeret det 35. leveår.

> Mic er menneskelig.

Til dels, ja. Men kun til dels.....

> [...]
> men sådan er det jo generelt i hovedstaden og omegn og jeg lever for-
> holdsvist beskyttet i Århus, der var dog ingen tvivl om følelserne

Tonen mellem mig og tøserne ER vist forholdsvis rå, også efter de lokale
standarder. Jeg påregner at skulle trækkes med et par piger der kan få Mette
Lisby og Trine Gregorius til at ligne et par mundlamme gamle tanter......

> Sludder, du ville gøre det for at bevise en pointe overfor hende.

That too. That too.... *G*

Og jeg ville gøre det, ISÆR hvis hun havde fået kæreste på.

> Godt for dig, der er et klap i måsen på vej med tankeoverførsels-
> posten.

Pas nu på, du risikerer jo at han tænder på det.....

> --
> Juhuu, så er der fredagsøl med tøserne fra løn og personaleafdelingen.

Klap lige hende den storbarmede i måsen fra mig, gider du??

Mic

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 03-08-02 16:54

Mic skrev:

Hej Michael

Tak for sidst, det var hyggeligt.

> Hm. Skader. Fandens til møgfugl. I flæng kan nævnes: Vandskaden,

Øhm, hvordan det?

> Rygskaden og Hjerneskaden der ses sjældent forekommende hos en
> bestemt befolkningsgruppe...

Dem som hverken arbejder eller dyrker sex?

> Jeg opponerer.

Gør du bare det. Lad nu være med at skrue så højt op, når du hører de
gamle Back 2 Back eller George Michael plader.

> Og selvfølgelig har jeg da et blødt punkt for mine piger.

Naturligvis.

> Der i øvrigt først skal påregne at få lov til at flytte hjemmefra,
> når de som jomfruer har passeret det 35. leveår.

Stakkels dig, de kan jorde dig i en diskussion, når de er konfirmeret.

> Tonen mellem mig og tøserne ER vist forholdsvis rå, også efter de
> lokale standarder.

Narh, jeg så børn få et par på hovedet, da jeg tog toget fra Emdrup til
hovedbanegården, klokken temmeligt tidligt søndag morgen. Børnenes fejl
var at sige far og imod. Så rå bliver dit sprog formodentligt ikke.

> Jeg påregner at skulle trækkes med et par piger der kan få Mette
> Lisby og Trine Gregorius til at ligne et par mundlamme gamle
> tanter......

Hmm, hvorfor skal dine piger være værre ved deres fyre end dine kvinder
har været ved dig?

> Pas nu på, du risikerer jo at han tænder på det.....

Hvem? Postbudet?

> Klap lige hende den storbarmede i måsen fra mig, gider du??

Jeg beklager, jeg klappede alle i bagdelen, selv de småbarmede.
--
Rigtige mænd er ikke solbrændt under patterne -- Johnny Madsen

Fra : Mic

Dato : 04-08-02 03:04

> Tak for sidst, det var hyggeligt.

Gu' var det så...

> Øhm, hvordan det?

Hvad tror du selv??? *G*

> Dem som hverken arbejder eller dyrker sex?

Og det der er værre.....

> Gør du bare det. Lad nu være med at skrue så højt op, når du hører de
> gamle Back 2 Back eller George Michael plader.

George Michael kender jeg, men hvem fanden er back to back???

> Stakkels dig, de kan jorde dig i en diskussion, når de er konfirmeret.

Not a chance. med mindre jeg når at udvikle Alzheimers, Parkinsons og noget
tredje og endnu værre inden.....

> Narh, jeg så børn få et par på hovedet, da jeg tog toget fra Emdrup til
> hovedbanegården, klokken temmeligt tidligt søndag morgen. Børnenes fejl
> var at sige far og imod. Så rå bliver dit sprog formodentligt ikke.

Nu er der to typer forældre: Dem der opdrager deres børn. Og dem der
intimiderer dem til at makke ret. Jeg hører til den første type. Tror jeg da
nok. Det andet har ikke meget med opdragelse at gøre i min bog.

> Hmm, hvorfor skal dine piger være værre ved deres fyre end dine kvinder
> har været ved dig?

Fordi vi mænd er nogle svin der fortjener det. Jeg ved hvad JEG gjorde i
teenageårene, bare for at få et slag fisse. Mine tøser ksla helst være kloge
nok til at frasortere min lige, når den tid kommer.

> Hvem? Postbudet?

Ally sgu da..

> Jeg beklager, jeg klappede alle i bagdelen, selv de småbarmede.

Så skidt da. Bare du husker at gøre opmærksom på at mindst et af klaskene
var fra mig....

Mic

Fra : Hanne L

Dato : 03-08-02 12:22

Ally skrev

Kære Allan

> [...]
> årsager: Dels den egoistiske; jeg vil ikke bare vare en fyr i
> rækken... dels fordi jeg ikke vil bedrage hendes nye fyr.

Du skriver, det er dig, der har slået op med hende, og det får
mig til at tænke på, om hun gerne vil være sammen med dig,
fordi hun stadig har følelser for dig og i virkeligheden gerne
vil være kæreste med dig igen?

Og måske dater en anden for at prøve at gøre dig jaloux?

Jeg er på en måde i samme situation som hun.
Min ex slog op med mig, nu ses vi igen, er ikke kærester,
men går i seng med hinanden, fordi vi begge har lyst.
Det fungerer, men jeg ville ikke gå i seng med ham, hvis han
var sammen med en anden.
Hvordan han ville have det, kan han ikke sige, før det bliver
aktuelt.

Jeg har ham ikke, som J¤mfruen skriver, i baghånden i mangel
af bedre, men er sammen med ham, fordi vi har et forrygende
sexliv, jeg ikke ser nogen grund til at undvære, da jeg ikke har
tænkt mig at gå i seng med andre.

> Hvad gør jeg? Er der nogen, der har erfaringer på det punkt?
> Jeg har stadig lyst til hende som sådan, men ikke, når hun
> dater en anden fyr. Det synes jeg er forkert.

Du synes, det er forkert at være sammen med din ex, fordi hun
dater en anden. Jeg går ud fra, at det skyldes din moral, for ellers
kunne du jo "bare" gå i seng med hende, når du nu har lyst, og lade
det være hendes problem, hvad hun så stiller op med den nye.

Tror du ikke, hun mister lysten til at være sammen med dig,
hvis hun får en kæreste, hun bliver rigtig glad for?

Jeg er selv begyndt at date andre mænd på vennebasis, da
jeg ikke skal have nogen ny kæreste lige nu, men trænger til
at opdage, at der findes andre mænd i denne verden, da jeg
stadig har mange følelser for min ex, selvom jeg ikke vil være
kæreste med ham igen.

Min ex ved godt, jeg dater, men ser ingen problemer i det
indtil nu.

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Ally

Dato : 03-08-02 14:51

Hej Hanne *S*

> [...]
> mig til at tænke på, om hun gerne vil være sammen med dig,
> fordi hun stadig har følelser for dig og i virkeligheden gerne

Vi har begge følelser for hinanden, fordi vi holder stadig meget af
hinanden. Men jeg tror, det er gået op for os begge, at vi bare ikke
fungerer sammen, så jeg tror ikke, hun i virkeligheden gerne ville være
kæreste med mig igen.

> Og måske dater en anden for at prøve at gøre dig jaloux?

Det tror jeg faktisk ikke. Hun ville have mange muligheder for at gøre mig
jaloux (selvom jeg har vildt svært ved at blive jaloux, hvilket også har
irriteret hende). I forgårs, da hun var her, fortalte hun, at hun ikke er
sikker på, at hendes nye forhold holder. Det ville man nok ikke sige, hvis
man forsøgte at gøre den anden jaloux.

> [...]
> var sammen med en anden.
> Hvordan han ville have det, kan han ikke sige, før det bliver

Det er da rigtigt fedt, at I gør det, når I begge har lyst. Og hvis min ex
ikke havde fundet sammen med en anden, så havde vi garanteret også været i
seng sammen. Selvom de så ikke forbliver kærester, men fortsætter med at
være i seng sammen, så ville jeg stadigvæk ikke være sammen med hende, fordi
jeg ikke vil være en fyr i køen. Ligesom jeg heller ikke ville have flere
bolleveninder på samme tid (well, på _samme tid_ kunne være fedt, men...
arh, du ved hvad jeg mener *G*).

> [...]
> af bedre, men er sammen med ham, fordi vi har et forrygende
> sexliv, jeg ikke ser nogen grund til at undvære, da jeg ikke har

Lige præcis! Jeg synes, det er fedt, at I har det sådan.

> [...]
> kunne du jo "bare" gå i seng med hende, når du nu har lyst, og lade
> det være hendes problem, hvad hun så stiller op med den nye.

Det skyldes både min moral overfor hendes nye kæreste, men også ligeså meget
mig selv. Jeg vil ikke være bare en fyr i rækken af dem, hun boller med. Den
pige, jeg går i seng med, skal ikke bolle med alle mulige andre, ligesom jeg
heller ikke selv ville gøre det.

> Tror du ikke, hun mister lysten til at være sammen med dig,
> hvis hun får en kæreste, hun bliver rigtig glad for?

Jo, stensikkert, og det gør mig heller ikke noget. Vi har ikke været sammen
seksuelt siden vi gik fra hinanden, så i princippet mister jeg intet. Med
mindre du mener venskabeligt? Jeg vil da være ked af, hvis hun slet ikke vil
være sammen med mig, men det tror jeg nu ikke, bliver tilfældet. Vi er tætte
venner, og snakker sammen hver dag, så umiddelbart tror jeg ikke, venskabet
er i fare.

> [...]
> kæreste med ham igen.
> Min ex ved godt, jeg dater, men ser ingen problemer i det

Man skal jo også være klar over, at man ikke er kærester, selvom man "bare"
boller sammen. Jeg vil da fryde mig på min ex's vegne, hvis hun finder en
dejlig kæreste. Og dig og din ex "ejer" jo heller ikke hinanden, selvom I er
bollevenner, og så må man jo acceptere, hvis den anden finder en kæreste, og
"bolle-forholdet" derfor er slut.

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Hanne L

Dato : 05-08-02 21:29

Ally skrev

Hej Allan *S*

> [...]
> at vi bare ikke fungerer sammen, så jeg tror ikke, hun i
> virkeligheden gerne ville være kæreste med mig igen.

Ja, det ved du jo bedre end mig *S*.

> [...]
> da hun var her, fortalte hun, at hun ikke er sikker på, at
> hendes nye forhold holder. Det ville man nok ikke sige, hvis

Næh, med mindre det var for at se din reaktion.
Kvinder bruger finurlige veje, ved du nok *S*.

Jeg har svært ved at forstå, man kan blive irriteret over,
at nogen IKKE bliver jaloux. Det plejer at være omvendt.

> [...]
> ikke ville have flere bolleveninder på samme tid (well, på
> _samme tid_ kunne være fedt, men... arh, du ved hvad jeg

Åh ja. Enhver mands drøm? *GGG*.
Fik lige opklaret, at min ex heller ikke vil være "en i køen".
Går jeg i seng med en anden, trækker han sig. Men det er ikke
noget problem, da jeg ikke har lyst til at være sammen med andre.

> Lige præcis! Jeg synes, det er fedt, at I har det sådan.

Hmmm.........ja måske. Selvom det måske forlænger "pinen",
da jeg stadigvæk elsker ham.
Men lige nu er det enormt dejligt.

> [...]
> rækken af dem, hun boller med. Den pige, jeg går i seng med,
> skal ikke bolle med alle mulige andre, ligesom jeg heller

Det kan jeg godt følge, da jeg har det på samme måde.

> [...]
> tilfældet. Vi er tætte venner, og snakker sammen hver dag, så
> umiddelbart tror jeg ikke, venskabet er i fare.

Det lyder ikke sådan. Det er dejligt, når man opdager, man har
fået en god ven, når forholdet er forbi.
Vi er også enige om, at selvom vi holder op med at gå i seng
med hinanden, har vi så meget sammen, at vi ikke vil undvære
hinanden som venner.

> Man skal jo også være klar over, at man ikke er kærester,
> selvom man "bare" boller sammen.

Det kan bare være svært, hvis man, når man er sammen, har
det fuldstændig, som da man var kærester, med ligeså meget
kæleri, kys og elskov. På den anden side er det dejligt, der
stadigvæk er den varme og de kærlige følelser, så ingen føler
sig (mis)brugt.

> Jeg vil da fryde mig på min
> ex's vegne, hvis hun finder en dejlig kæreste.

Sådan skal det også helst være. Det er der mange, der ikke
kan.

> Og dig og din
> ex "ejer" jo heller ikke hinanden, selvom I er bollevenner,
> og så må man jo acceptere, hvis den anden finder en kæreste,
> og "bolle-forholdet" derfor er slut.

Det ville være meget svært for mig, da jeg troede, vores
forhold var forever.
Men der er ingen af os, der vil have en ny kæreste, slet ikke
lige nu. Jeg finder nok en anden en dag, mens jeg aldrig tror,
han vil have en kæreste igen. Han skal noget andet, når tiden
er inde.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Ally

Dato : 05-08-02 21:53

Hej Hanne!

> Næh, med mindre det var for at se din reaktion.
> Kvinder bruger finurlige veje, ved du nok *S*.

Åh jo, mon ikke *G*. Men nej, jeg har helt klart ikke på fornemmelsen, at
hun er interesseret i andet end venskab.

> Jeg har svært ved at forstå, man kan blive irriteret over,
> at nogen IKKE bliver jaloux. Det plejer at være omvendt.

Ja, det overraskede mig også, da hun fortalte, at det irriterede hende. Hun
sagde, at dét, at jeg ikke bliver jaloux, opfatter hun som om, jeg ikke er
bange for at miste hende. At lidt jalouxi ville vise hende, at jeg elsker
hende, og er bange for at miste hende. Det kunne jeg i princippet godt
forstå... omvendt viser det jo, at jeg stoler på hende! Hun var nu ikke helt
let at overbevise *G*.

> Åh ja. Enhver mands drøm? *GGG*.

Hehe... ja... hvorfor egentlig? Er der nogensinde kommet en "logisk"
forklaring på det?

> Fik lige opklaret, at min ex heller ikke vil være "en i køen".
> Går jeg i seng med en anden, trækker han sig. Men det er ikke
> noget problem, da jeg ikke har lyst til at være sammen med andre.

Jeg kan sagtens følge ham. Når man holder af hinanden, så har man jo ikke
lyst til at dele vedkommende med andre. Sådan har jeg det i hvertfald.

> Hmmm.........ja måske. Selvom det måske forlænger "pinen",
> da jeg stadigvæk elsker ham.
> Men lige nu er det enormt dejligt.

Spørgsmålet er vel, om du ville kunne trække dig tilbage, når du stadig
elsker ham? Og om det i det hele taget ville være dét værd, når I begge
nyder at være sammen? Min første kæreste, som jeg var sammen med i 3 år,
forblev jeg gode venner med i et par år efter bruddet. Men jeg opdagede, at
det i dén grad trak pinen ud! Ikke fordi jeg stadig elskede hende, men
fordi, det rørte ved det faktum, at det, vi havde sammen igennem 3 år ikke
længere er der. Men vi gik ikke i seng sammen efter bruddet, og vi elskede
heller ikke hinanden derefter.

Jeg ved med sikkerhed, at havde min ex ikke fundet en ny kæreste, så havde
vi råhygget i sengen stadigvæk. Sex med hende var suverænt den bedste sex,
jeg nogensinde har haft

> [...]
> Vi er også enige om, at selvom vi holder op med at gå i seng
> med hinanden, har vi så meget sammen, at vi ikke vil undvære

Det ville da også være både ærgeligt, synd og dumt at undvære hinandens
venskab, "bare" fordi man ikke går i seng sammen. Sålænge begge er fuldt ud
klar over omstændigheder og betingelser, så bør det jo kunne fungere, også
bagefter "sengegymnastikken".

> Sådan skal det også helst være. Det er der mange, der ikke
> kan.

Helt sikkert. Og hvis jeg stadig var forelsket i min ex, så ville jeg heller
ikke kunne det. Jeg ville ikke blive jaloux, men jeg ville blive hamrende
ked af det. Men jeg ER ikke forelsket i hende, og efter en del
selvransagelse har jeg fundet ud af, at jeg nok aldrig har været forelsket i
hende. Holdt (og holder) utroligt meget af hende ja, men forelsket... nej.

> [...]
> lige nu. Jeg finder nok en anden en dag, mens jeg aldrig tror,
> han vil have en kæreste igen. Han skal noget andet, når tiden

Jeg ved ikke, om det er mig, der er analfabet, men det sidste kan jeg ikke
forstå. "Han skal noget andet, når tiden er inde". Og dog... jeg tror nok
alligevel, jeg ved det... hvis jeg ikke tager fejl.

Masser af knus fra Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47