Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Geforce4 Ti4200 og 300W PSU
Fra : H.C. Bruus VACC-DK

Dato : 31-07-02 18:27

Hej allesammen

Jeg har lige bestilt subject. Jeg har en 300W PSU, en Athlon 1,33GHz
(Tordenmåge, Athlon 4) og et ASUS A7V133-C motherboard.
En jeg kender har sagt at der er en risiko for at kortet ikke vil virke. Jeg
har kun et netværkskort, et SB128 lydkort og grafikkortet i mine PCI/AGP
slots. Derudover en printer og et USB joystick.

Any comments?

--

Greetings and regards,
H.C. Bruus

Fra : Darth_vader

Dato : 31-07-02 19:09

jeg kører med en Atlon XP 1800 og G4 ti 4200 samt netkort - sb audigy - scsi
kort - CDRW _ DVD og 2 HD og har ingen probs med en 300 W psu
mvh
henrik

Fra : Chingachgook

Dato : 31-07-02 20:50

| Jeg har lige bestilt subject. Jeg har en 300W PSU, en Athlon 1,33GHz
| (Tordenmåge, Athlon 4) og et ASUS A7V133-C motherboard.

Hvordan får du Thunderbird til Tordenmåge? Direkte oversat må det blive
Tordenfugl

> [...]
| har kun et netværkskort, et SB128 lydkort og grafikkortet i mine PCI/AGP
| slots. Derudover en printer og et USB joystick.

Jeg kan ikke lige se hvorfor du skulle få problemer med det..... 300W er
rigeligt til det system.. der er ikke noget der er virkelig i dit system, så
du skal ikke bekymre dig..

--
//Chingachgook
Remove the "!" in my mail adr. to reply

Fra : Tinky Winky

Dato : 31-07-02 23:22

> Hvordan får du Thunderbird til Tordenmåge? Direkte oversat må det blive
> Tordenfugl

Poesi? Eller noget. Tordenmåge giver et andet billede i hovedet.

Fra : H.C. Bruus VACC-DK

Dato : 01-08-02 16:10

Hej igen

Jeps, ren poesi. Tordenfugl er jo kedeligt. Tordengøg eller Tordenråge er
nok ligeså charmerende.
Okay, mange tak skal i have Jeg glæder mig til at modtage mit kort.

--

Greetings and regards,
H.C. Bruus

Fra : Rasmus S

Dato : 31-07-02 20:48

"H.C. Bruus VACC-DK" <nice1@it.dk> wrote.

> [...]
> har kun et netværkskort, et SB128 lydkort og grafikkortet i mine PCI/AGP
> slots. Derudover en printer og et USB joystick.

Det vil virke fint.
Jeg kører XP 1900+, Ti4200, CDROM, Brænder og 2 HD's på min 300W.

Mvh

Rasmus

Fra : Cacba

Dato : 31-07-02 22:04

Jeg har..
T-Bird 750
gf 3 ti200 128mb ddr
5 ekstra blæsere i kabinet (8 i alt)
cd
cd/rw
2 x neonlys
3 x hd
sb live 5,1
tv kort
net kort..
I/O kort
896 mb ram

en 300W psu

og 0 problemer..

men hvis jeg ser i bios er den som skulle være 12v kun 11,94v

Cacba Out..